מכת בומרנג לבנט

כהנא צפוי לאבד את תפקידו כסגן שר הדתות

בשל החלטתם של נפתלי בנט ומתן כהנא לפיה האחרון יתפטר מתפקיד שר הדתות כדי להוציא את ח"כ כלפון מהכנסת - מסתמן כי בקרוב בנט לא יוכל להישאר מ"מ וכהנא יודח (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

אחרי ששר הדתות מתן כהנא החליט להתפטר מתפקידו כשר בכדי להוציא מהכנסת את חבר הכנסת יום טוב כלפון בשל חשד שיערוק למחנה נתניהו, נראה כי ההחלטה של כהנא ובנט חוזרת כבומרנג.

על פי הפרסום של מיכאל שמש ב'כאן 11', בעוד פחות משלושה שבועות, תפקע כהונתו של בנט כממלא מקום שר הדתות על פי חוק - ויחד עם סגן שר הדתות כהנא יאבדו השניים את אחיזתם ושליטתם במשרד הממשלתי.

על פי חוות דעת משפטית, סמנכ"ל המשרד גל שם טוב יקבל לידיו את הסמכויות של המשרד עד למינוי שר קבוע, זאת בין היתר לאחר שמנכ"ל המשרד צפוי לסיים גם הוא את תפקידו.

כזכור, לפני כחודשיים וחצי, הודיע שר הדתות מתן כהנא על התפטרותו וחזרתו לכנסת שהוציאה את הח"כ ה'נורבגי' יום טוב כלפון מהכנסת, זאת בצל חשד של ראש הממשלה בנט כי כלפון עשוי לעשות צעד דומה לזה של חברת הכנסת עידית סילמן.

לאחר התפטרות כהנא, ניסה בנט להחזירו לתפקידו כשר הדתות, אך הרוב בכנסת אבד ולכן כהנא נאלץ להסתפק בתפקיד סגן שר הדתות, ובנט הפך לממלא מקום שר הדתות, מה שיצר את הבעיה הנוכחית עבור בנט וכהנא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר