אסון בבני ברק

בבית החולים: הפעוטה שאיבדה הכרה - נפטרה

ביום ראשון פונתה רחל דוידוביץ ע"ה - פעוטה בת 3 חודשים לבית החולים, לאחר שאיבדה הכרה ומצבה הוגדר כקריטי, הרופאים נלחמו על חייה, אך למרבה היגון, היא נפטרה (דיין האמת)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הפעוטה מובאת למנוחות (צילום: זק"א תל אביב)

ביום ראשון בערב, פונתה רחל דוידוביץ' לבית החולים שניידר, לאחר שאיבדה הכרה בביתה, אתמול (שני), לאחר מאבק, היא נפטרה בבית החולים.

הפעוטה, היא בתו של הרה"ח ר' שמואל דוידוביץ', מהמשפחות החשובות של חסידי גור בבני ברק, איבדה הכרה וכונני ההצלה והרפואה שהגיעו למקום, העניקו לה סיוע ראשוני והיא הובהלה לבית החולים, כשמצבה מוגדר כקריטי.

עם ישראל העתיר בתפילות ובתחנונים להחלמתה של רחל בת ציפורא פייגא, אך למרבה הצער והיגון, היא נפטרה לאחר מאבק רפואי ממושך בבית החולים.

לאחר הפטירה, הגיעו מתנדבי זק"א תל אביב לבית החולים כדי לסייע בהכנות לקבורה והלוויתה נערכה בערב בבית הקברות בפתח תקווה.

כזכור, החובשים של מד"א ליפא הירש ואלי ריימונד סיפרו: "כשהגענו לבית הובילו אותנו אל התינוקת שהייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה".

עוד סיפרו החובשים: "התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים והנשמות ולאחר שחזר הדופק פינינו אותה לבית החולים כשמצבה קריטי."

אליעזר מרגלית חובש באיחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הפעוטה שנמסר לנו כי היא איבדה את ההכרה במהלך השינה".

מוישי קרייטנברג חובש איחוד הצלה שהשתתף בפעולות החייאה הוסיף: "צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הוזעקו למקום עקב אופי האירוע".

חובשי הצלה דניאל הורברג ומשה וייס סיפרו: "כשהגענו לבית, מצאנו תינוקת כבת שלושה חודשים מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. יחד עם חובשים נוספים של הצלה התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות, והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר הלם בבית החולים שניידר בפתח תקווה, שם בחסדי שמים חזר הדופק."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר