המתח מול רוסיה גובר

רוסיה נגד ישראל: "אנטי רוסית, משוחדת"

דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זכרובה תקפה בריאיון לערוץ טלוויזיה רוסי את התנהלות ישראל מול רוסיה בתקופה האחרונה וטענה כי ישראל נוקטת בקו אנטי רוסי (מדיני, עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock ו-Marc Israel Sellem/POOL)

הטונים בעימות בין ישראל לרוסיה עולים: דוברת משרד החוץ הרוסי תקפה בריאיון לערוץ טלוויזיה רוסי בתכנית הפופולרית 'סולוביוב חי' כי העמדה שישראל מפגינה כלפי רוסיה בחודשים האחרונים "לא מועילה".

עוד אמרה מריה זכרובה, כי פרשת פעילות הסוכנות היהודית היא משפטית בלבד ולא נוגעת ליחסי ישראל-רוסיה בניגוד למה שמנסה ישראל להציג.

לאחר מכן תקפה את המדיניות הישראלית בחודשים האחרונים ואמרה כי עמדה של ישראל "אנטי רוסית מובהקת" וכי העמדה הישראלית "לא בונה ומשוחדת לחלוטין".

עוד אמרה זכרובה כי ישראל משוחדת "אך ורק בכיוון הפרו-אוקראיני, ולא במונחים של העם האוקראיני, אלא רק בעניין‏. תמיכה במשטר קייב, וזה היה תואם לחלוטין לקול המוזר ולקול הפרוע של המערב - זה באמת עורר שאלות".

"העמדה שאנחנו שומעים מתל אביב היא רטוריקה לא מועילה" הוסיפה ואמרה.

כשנשאלה על ידי המראיין מי לדעתה האחראי למשבר ביחסים בין שתי המדינות, השיבה זכרובה:"הסיבוך ביחסי המדינות לא הגיע מרוסיה".

בהמשך תקפה במרומז את דבריו של ראש הממשלה יאיר לפיד ואמרה כי "כשאנחנו שומעים כעת הערות מההנהגה של המדינה הזו שחלק מהפעולות של רוסיה במסלול הבילטרלי עשויות להשפיע על היחסים, ברצוני לשאול אם אותם אנשים לא חושבים שמעשיהם והצהרותיהם במהלך החודשים האחרונים לא כבר השפיעו על היחסים הבילטרליים."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר