האיחוד עם הנדל

ניר אורבך: איילת שקד הולכת להתרסקות פוליטית

ח"כ ניר אורבך, שהוביל להפלת ממשלת בנט-לפיד, התארח בואלפן 'כיכר' והתייחס לדרך אליו הולכת היו"ר החדשה איילת שקד: "זאת דרך שמובילה להתרסקות פוליטית" • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: אלעד זהבי)

ח"כ ניר אורבך, שהוביל להפלת ממשלת בנט-לפיד, התארח בואלפן 'כיכר השבת' והתייחס לדרך אליו הולכת היו"ר החדשה איילת שקד: "זאת דרך שמובילה להתרסקות פוליטית". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אני חושב ש'ימינה' בהנהגת איילת שקד נמצאת כרגע בפרשת דרכים. אפשרות אחת שהיא חושבת ללכת ל'ימין הרך' ו'ימין ממלכתי', לדבר על ממשלת אחדות שאנחנו יכולים לדעת מה תהיה סופה - אני חושב שזאת דרך שמובילה להתרסקות פוליטית. אם היא תקבל את ההחלטה לכיוון הזה - זאת התרסקות פוליטית".

"אני חושב שהיא צריכה ללכת לכיוון נוסף", הוסיף אורבך: "גם הוא לא עם סיכויים גבוהים אבל הוא קיים - יש היום ציבור גדול בציונות הדתית שמרגיש שאין לו בית פוליטי, לכאן 'ימינה' בהנהגת שקד צריכה להיכנס עם הרכב מאוד ידוע של רשימה המתאימה לציבור הזה, נכנסים חזרה לימין מלא מלא, כמובן בראשות נתניהו.

"באותו רגע היא צריכה שהיא עוזבת את הממשלה. זה לא יכול להמשיך שמצד אחד הולכים לגוש הימין ומצד שני יושבים בממשלה עם המרכז שמאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר