הדיבורים על פיצול

אייכלר נגד איום הפיצול של 'דגל : "חורבן ליהדות החרדית"

בריאיון באולפן 'כיכר השבת', התייחס ח"כ ישראל אייכלר לדיבורים בסיעת 'דגל התורה' על האפשרות לפיצול מ'אגודת ישראל' ותקף: "חורבן ליהדות החרדית, נשלם על זה את המחיר" • צפו בדברים (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

בריאיון שישודר הערב ב'כיכר השבת', התייחס ח"כ ישראל אייכלר לדיבורים בסיעת 'דגל התורה' על האפשרות לפיצול מ'אגודת ישראל' ותקף: "חורבן ליהדות החרדית, נשלם על זה את המחיר" . כאמור, הריאיון המלא, הערב בתוכנית' סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

ח"כ אייכלר נשאל על הדברים של ח"כי 'דגל התורה' על האפשרות לפצול מ'אגודת ישראל' והשיב: "כל זה דברים שמטרתם להוריד מנדטים, להרוס. כל דיבור בתקופת בחירות על דברים כאלה זה חורבן ליהדות החרדית ואחר כך נשלם על זה את המחיר בקלפי, הציבור בורח ולא יישאר לנו כוח ואז כולנו נמשיך להגיד קינות".

כזכור, ביום שלישי, הסערה המפלגתית התעצמה אחר שיו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, שלפי הסכם הריצה המשותפת של 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' צריך לוותר על המקום הראשון ברשימת 'יהדות התורה', עלה למתקפה חריפה וחריגה נגד שותפיו ב'אגודה', בוועידת מפלגתו בבני ברק.

"כל חסיד שומע לרב'ה שלו, ואנחנו שומעים לרב'ה שלנו", פתח גפני. "בחיים הציבוריים אנחנו מתחברים יחד (דגל ואגודה; ר"כ), ופתאום מתברר לנו שבנושא התשתיתי אנחנו לא משדרים על גל אחד: בחינוך, בגיוס, בשבת ובנושאים עקרוניים אחרים. אנחנו עולים ללשכת הגזית (למעונם של גדולי ישראל; ר"כ), שומעים משהו אחד, חוזרים לסיעה - ושומעים משהו אחר, ואנחנו לא יודעים מאיפה זה".

גפני הסביר לאן חתר בדבריו - ריצה נפרדת היא מהלך אפשרי: "ודאי שכל חסיד צריך לשמוע למה שהרב'ה שלו אומר, השאלה אם אנחנו צריכים ללכת יחד, בדבר שהוא נושא עקרוני אצלנו. אנחנו עושים חשבון: אנחנו מביאים את רוב הקולות, ואנחנו באים לרבותינו עם הלשון בחוץ!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר