ביקור ביידן בישראל

נינת הרב עובדיה הותקפה ע"י איש ביון; "מנסים להשתיק"

קודם ביקור ביידן בישראל, מאבטח תקף בעוצמה את תמר, נינת מרן הרב עובדיה סמוך למחנה יהודה • תמר משחזרת את הלילה הנורא ואומרת: "מנסים למרוח את מה שקרה, מצפים שאשכח" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
איש שירות ותמר בן חיים (בעיגול) (צילומסך: חדשות 13 ושאטרסטוק)

אחד מאנשי השירות החשאי של ארצות הברית, שהגיע לארץ במסגרת ביקורו של נשיא ארצות הברית ביידן, הוחזר לארצות הברית לאחר שתקף את תמר בן חיים, ליד שוק מחנה יהודה.

בן חיים בת ה-30, היא נינתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ובריאיון שהעניקה אתמול ל'פוקס ניוז', היא שחזרה שוב את התקיפה הקשה שעברה וסיפרה על התחושות הקשות שיש לה כלפי הרשויות.

בן חיים סיפרה: "חזרתי מביקור בביתה של חברתי לכיוון הבית שלי, זה היה בשעת ליל מאוחרת ואני הלכתי ברחוב צדדי כשראשי היה שקוע בנייד והיו לי אוזניות. לפתע הבחנתי באיש ענק, ולפני שהבנתי מי נגד מי, הוא נתן לי סטירה עוצמתית לפנים, ואז הוא התחיל לתת לי אגרופים".

"הוא לא הרפה מלהכות אותי ואני הרגשתי כמו שק אגרוף. אני גם הבחנתי שהאיש הענק הזה נושא אקדח על גופו, וגם ככה לא הצלחתי להגן על עצמי, כי האיש הזה היה כל כך חזק וחשבתי לעצמי בראש, זה הסוף שלי, לא ראיתי איך אני יוצאת בשלום מהתקיפה הזו".

עוד היא שיתפה בדמעות על אירוע התקיפה: "הייתי בהלם מיוחד, לפתע הבחנתי בעוד מישהו שעובר ברחוב, שהחל לדבר עם התוקף באנגלית והבנתי שהשניים מכירים היטב, אותו אחד, הציל אותי והגבר התוקף שחרר אותי ואני נמלטתי מהמקום - תוך שאני מחייגת למשטרת ישראל".

לדברי בן חיים, "בשיחה עם המוקד המשטרה, הפקידה אמרה לי לצלם את התוקף, צילמתי אותו ושבתי לביתי, נשכבתי על המיטה ולא הצלחתי לקום שלושה ימים עם כאבים איומים, מאז, המשטרה לא יצרה איתי קשר".

בשלב זה בן חיים מאשימה את הרשויות בישראל ובארצות הברית, והיא טוענת כי הן מנסות להשתיק את המקרה - על גבה; "איך ייתכן שאדם הכה בעוצמה מישהו ואז נותנים לו ללכת למדינה שלו, בלי שיקרה לו כלום, אין עונש על מה שהוא עושה? הוא גם לא מאבטח במדינת עולם שלישי, הוא מאבטח של נשיא המעצמה הדמוקרטית, זו דמוקרטיה? לשלוח פושע חזרה למקומו כאילו הוא לא עשה כלום, ואני? אני צריכה פשוט להמשיך בחיי? זה נראה שהרשויות פשוט מנסות לטאטא את מה שקרה מתחת לשטח, פשוט מביש".

בשירות החשאי האמריקני בו עובד התוקף, אישרו כי העובד היה מעורב לכאורה במפגש פיזי, והוא נעצר לזמן קצר; "כניסתו של הסוכן למתקני השירות הופסקה עד למועד תום החקירה, לא יודעים מתי מסתיימת החקירה", מסרו בשירות החשאי האמריקאי, משטרת ישראל ומשרד החוץ הישראלי סירבו להגיב לידיעה של פוקס ניוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר