תקרית מביכה

התקוטט בירושלים: איש השירות החשאי האמריקני הוחזר לארה"ב

אתמול הוחזר לארצות הברית איש השירות החשאי שהגיע במסגרת ביקורו של נשיא ארצות הברית ביידן • הפרטים נחשפים: היה מעורב בקטטה בירושלים, ושוחרר אחרי חתימת ערבות (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
איש השירות החשאי (צילום: shutterstock)

אחד מאנשי השירות החשאי של ארצות הברית, שהגיע לארץ במסגרת ביקורו של נשיא ארצות הברית ביידן, הוחזר לארצות הברית לאחר שהיה מעורב לכאורה בקטטה חריפה בירושלים. כך נחשף היום (רביעי).

הקטטה התרחשה לפי הדיווחים ביום שני השבוע. הסוכן הגיע אל שוק מחנה יהודה בירושלים יחד עם בעל תפקיד נוסף בשירות ארצות הברית. השניים השתכרו לפי הדיווחים. כאשר אחת מהנוכחות במקום העירה להם על התנהגותם, תקף הסוכן את המעירה.

הסוכן נעצר בידי המשטרה, שהגיעה למקום בתוך זמן קצר והועבר לחקירה. כאשר התבררה זהותו והתברר תפקידו הוחלט להחזירו במהירות לארצות הברית.

אתמול עלה הסוכן על מטוס בחזרה לארצות הברית, לאחר שנציגה של הקונסוליה האמריקנית חתמה על ערבות לשחרורו. הוא שוחרר ללא כתב אישום.

היום אמר דובר השירות החשאי בהצהרה לרשת הטלוויזיה האמריקנית CBS News כי לסוכנות נודע על ההיתקלות ביום שני בזמן מאוחר, והסוכן, שעבד בישראל, "נעצר לזמן קצר ונחקר על ידי משטרת ישראל, ששחררה אותו ללא כתב אישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר