מדד TGI | הנתונים

'קול חי' עולה ל-5.4%; 'קול ברמה' עם 3.5%

מדד TGI מפרסם את נתוני הרייטינג של תחנות הרדיו - ובכללן החרדיות, ממנו עולה כי רדיו 'קול חי' מזנק ל-5.4% לעומת 3.5% בלבד ל'קול ברמה'; ומה קורה בתחנות המוזיקה? (רדיו)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אולפני רדיו 'קול חי' (צילום: באדיבות המצלם)

הפקקים חזרו עם החזרה לשגרה וסיום תקופת סגרי הקורונה, ואיתם העלייה בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו הארציות: על פי מדד TGI, שסוקר מדי שנה את מידת ההאזנה, קריאת העיתונים והצפייה בערוצי הטלוויזיה, תחנת הרדיו החרדית 'קול חי' מזנקת ל-5.4% וממשיכה להוביל את האזנה החרדית.

לפי הנתונים, בתחנת 'קול חי' שיעור ההאזנה עלה מ-4.8% בשנה הקודמת ל-5.4% בשנה החולפת - יותר מ-0.5%.

תחנת 'קול ברמה', נמצאת מאחור עם שיעור האזנה של 3.5% בלבד, ועלייה מינורית מ-3.3% בשנה הקודמת.

ומה קורה בגזרת תחנות המוזיקה החרדיות? גם שם 'קול חי מויזיק' מוביל בפער על פני התחנה המתחרה 'קול פליי'. ב'קול חי מיוזיק' שיעור האזנה עלה מ-4.5% ל-4.8% במדד השנתי, לעומת תחנת 'קול פליי' שזוכה ל-2.7% בשיעור האזנה.

בתחנות הרדיו הארציות, תחנות הרדיו של 'כאן' עלו במספר זעום - מ-36.2% ל-36.3%. המספר כמובן עדיין גבוה, עם יותר משליש מהמאזינים לרדיו הישראלי, אך לא מדובר בעלייה משמעותית.

לעומתן, 'גלי צה"ל' היא עדיין תחנת הרדיו המובילה בישראל, עם שיעור האזנה של 38% בשנה שחלפה, עלייה של 1% מהשנה שחלפה. כך יוצא שעל אף שישנו הליך מתמשך של צמצום הפערים בין התחנות - 'גלי צה"ל' עדיין מובילה על כאן בכמעט 2%.

במדד העיתונים הכלליים, 'ידיעות אחרונות', שפעם היה 'העיתון של המדינה', ממשיך לרדת: בעיתון היומי החשיפה ירדה ב-0.5% אל 27.5%, ובמוספים השבועיים הירידה היא של כמעט 3%, נתון גבוה מאוד, מ-28.9% ל-26.2%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר