הסיתה נגד חרדים

רייטינג נמוך? רינה מצליח פורשת מ'פגוש את העיתונות'

רינה מצליח, מי שזכורה בהסתה חמורה נגד החרדים - ואף סירבה להתנצל, מסיימת את תפקידה באחת הרצועות הנחשבות של חדשות 12, שלאחרונה איבדה רייטינג (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
רינה מצליח | ארכיון (צילום: גיל יערי, פלאש 90)

העיתונאית הוותיקה רינה מצליח, הודיעה היום (חמישי), כי אחרי תשע שנים, היא החליטה לפרוש מהגשת אחת הרצועות המובילות ב'חדשות 12'.

מצליח כתבה בחשבונה ברשתות החברתיות: "אחרי תשע שנים, בשבת הקרובה, אגיש בפעם האחרונה את פגוש את העיתונות. מוזמנים לפרידה".

רצועת 'פגוש את העיתונות', הייתה אחת מרצועות האקטואליה המובילות במשך שנים רבות, שפוליטיקאים רבים חפצו להגיע לשם.

לאחרונה, כך על פי הדיווח של דוד ורטהיים ב'וואלה', ב'12' בחנו שינוי מהותי בתוכנית וזאת לנוכח הנתונים השליליים שהשיגה הרצועה, הרצון לשינוי התחזק, לאחר שהתוכנית של איילה חסון בערוץ המתחרה - '13', עקף בחדות את הרצועה של מצליח.

לדברי ורטהיים, חודשים ארוכים התוכניות המתחרות של חסון ומצליח היו צמודות, וראשי חברת החדשות הבינו שהם מאבדים קהל גדול - מה גם שחדשות 12 לא רגילים להפסיד לערוץ המתחרה, ולכן הם הבינו שהם חייבים לעשות שינוי ברצועה.

על מה רינה מצליח מתחרטת? • צפו במונולוג מלפני יותר משנה (וידיאו: באדיבות חדשות 12)

כזכור, לרינה מצליח היו מספר התבטאויות חמורות כנגד הציבור החרדי, תוך הכללות שקריות. בין היתר טענה מצליח לפני יותר משנתיים, שכל החרדים תוקפים את פקידי מס הכנסה, מפגינים נגד הגיוס, וכאשר ניסו לקטוע אותה התעקשה שלא מדובר רק במיעוט מתוך החברה החרדית; "כשפקידי מס הכנסה נכנסים למאה שערים או לבני ברק כדי לבדוק עסקים הם יוצאים משם רק בליווי משטרתי בגלל שהם מותקפים על ידי התושבים", טענה מצליח.

עודד בן עמי מתנצל על דברי מצליח. צילום: מתוך התוכנית 'שש עם עודד בן עמי' ב'חדשות 12'

בין דבריה הזכירה גם נשכחות: "אני רוצה להזכיר לכם, לפני 20 ו-25 שנה את ההפגנות האיומות של החרדים כשהיה צורך לסגור את כביש בר אילן בירושלים".

"אני צריכה להזכיר לכם מה קורה כשאברך מקבל צו גיוס למרות שהוא יודע שהוא לא יתגייס איזה הפגנות וסגירת כבישים אנחנו מקבלים. החרדים צריכים ללמוד הם חייבים לקבל את המדינה לטוב ולרע אנחנו רוצים לסייע להם ואני מקווה שהיום יסייעו לכל תושבי בני ברק גם לעבור את השבת גם לעבור את החג וגם לתת להם תחלואה אבל מערכת היחסים הזאת חייבת להשתנות זה לא יכול להיות שהחרדים מרגישים בלתי מחוייבים לצווי המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר