"ממעט לדבר עם אנשים"

דיווח: נפתלי בנט סובל ממצב רוח ירוד

"מספר גורמים ששוחחו עם נפתלי בנט בשבועיים האחרונים מספרים על אדם עם מצב רוח ירוד, הממעט לשוחח עם אנשים, ממעט לצאת מהבית", כך מדווח העיתון 'ישראל היום' (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט נפרד מכסא רה"מ בכנסת (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, סובל ממצב רוח ירוד וממעט לדבר עם אנשים או לצאת מהבית, מאז עזב את תפקידו כראש הממשלה. כך מדווח הבוקר (שראשון) העיתונאי יהודה שלזינגר בעיתון 'ישראל היום'.

על פי הדיווח, "אנשים ששוחחו איתו בשבועיים האחרונים מספרים על אדם עם מצב רוח ירוד, הממעט לשוחח עם אנשים, ממעט לצאת מהבית, וגם כועס על לשכת חברו הטוב יאיר לפיד, ומאשים אותם בתדרוכים ובהדלפות נגדו".

גורם ששוחח עם בנט לאחרונה סיפר לעיתון: "הוא שבוז. במצב רוח לא טוב ובתקופה לא פשוטה. רואים את זה עליו. הוא אומר שלא קל לו אבל הוא מתמודד; הוא מגיע לישיבת הממשלה אחרי התקשורת, יש לו לשכה בכנסת אבל הוא מגיע לשם פעם, אולי פעמיים, בשבוע. בשאר הזמן הוא בבית ברעננה. אני זוכר שאמרו על בגין שהיה מסתגר בחדר שלו, אז אמנם בנט לא בצורה קיצונית כמו בגין - אבל קצת מזכיר את זה".

מנגד, גורם אחר המקורב לבנט טען: "לא הייתי לוקח את זה למקומות של מצב נפשי, זה לא נפשי. פוליטיקאים הם בני אדם ופשוט נגמר לו הדלק. רגע אחד אתה האיש החשוב במדינה - ורגע אחד אתה בלי כלום. זה לא קל".

גורם שעבד עם בנט בשנים הארונות הוסיף: "המעבר מראש ממשלה לראש ממשלה חליפי לא בא לו טוב. אף על פי שהוא שלט בתהליך - הוא יזם אותו - משהו לא מתלבש טוב. אתה מסתובב עם שיירה ופתאום אתה כלום ושום דבר. זה קשה.

"בנט נכנס למשהו עם עצמו, לאף אחד לא ברור מה זה. הוא ירד למחתרת. עושה דברים הזויים שאי אפשר להבין אותם". תחת האמירה "דברים הזויים" בולטת במיוחד התנהלותו של בנט בעת ביקורו של ביידן".

מלשכב בנט נמסר: "אם הוא היה בוחר להיות מעורב בכל עניין - ההאשמות היו הפוכות, והיו אומרים 'למה רה"מ החליפי נדחף ולא משאיר ללפיד את כל הבמה?'. לוח הזמנים של בנט מלא, הוא עוסק בנושאים ביטחוניים מסוימים, ומגיע לישיבות ממשלה, קבינט ודיונים אחרים ככל הנדרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר