הזעם והתירוץ

שיר מסבירה: זו הסיבה שערקתי מגדעון סער ליאיר לפיד

בסביבת סער זועמים על לפיד שלדבריהם לא עדכנו מבעוד מועד במגעי העריקה של שיר. חברת הכנסת הנוטשת הסבירה לחברי הכנסת מדוע עזבה את 'תקווה חדשה' ל'יש עתיד' (פוליטיקה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מיכל שיר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חברת הכנסת מיכל שיר, שנחשבה למקורבת אל השר גדעון סער, הודיעה אמש (ראשון), כפי שדווח ב'כיכר השבת', על עזיבתה את מפלגת 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער, ועל התמודדותה בבחירות הקרובות במסגרת רשימת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד.

ב'כאן חדשות' נחשפה הסיבה לעריקה. לפי הדיווח של מיכאל שמש, שיר אמרה לחברי הכנסת: "אני אשת ימין, גנץ הוא שמאל סוציאליסטי. הוא לא יכול להיות ראש ממשלה". לדבריה, 'יש עתיד' מזכיר לה את 'הליכוד' של פעם'.

עוד פורסם אמש בחדשות 13 כי גדעון סער זעם על יאיר לפיד בעקבות מהלך העריקה של שיר, שלדבריו נעשה מבלי לעדכן אותו במגעים.

"אני מסיימת היום תקופה מרתקת עם חברי גדעון סער", כתבה שיר בהודעת העריקה שלה, "נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהמהלך הפוליטי הדרמטי שהוביל לקץ שלטונו של בנימין נתניהו". היא הוסיפה: "אני מצטרפת היום לראש הממשלה יאיר לפיד ולמפלגת יש עתיד שהיא הכוח הפוליטי המרכזי אשר עומד כחומה בצורה מול מי שמנסה לפרק אותנו מבפנים".

לפיד בירך אותה על הצטרפותה וכתב: "מברך את חברת הכנסת מיכל שיר על הצטרפותה ליש עתיד. מיכל היא חברת כנסת מצויינת וחרוצה עם ניסיון רב. יש לפנינו עבודה רבה. נמשיך לעבוד ביחד לטובת אזרחי ישראל. ברוכה הבאה". גדעון סער הגיב גם הוא וכתב: "בהצלחה בהמשך הדרך מיכל".

בליכוד הגיבו להודעת שיר וכתבו: "אנחנו לא מתערבים באיך השמאל מסדר את הרשימות שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר