נפצע ופונה

לוחם קומנדו נפל לבור בעומק 10 מטר ופונה לבית חולים • צפו בחילוץ

לוחם צה"ל נפצע באורח קל במהלך הלילה, כתוצאה מנפילה לבור במהלך אימון צבאי במרכז הארץ. נמצא בהכרה מלאה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. משפחתו עודכנה (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
חילוץ החייל מהבור, הלילה (צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה)

במהלך אימון צבאי, שהתקיים הלילה (בין ראשון לשני) במרכז הארץ, נפצע חייל צה"ל באורח קל, לאחר שנפל לבור בעומק של כ-10 מטר. כך פרסם הבוקר דובר צה"ל. מצבו של החייל, כאמור, קל.

החייל, לוחם בחטיבת הקומנדו, נמצא בהכרה מלאה, והוא פונה זמן קצר אחרי האירוע באמצעות מסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. קודם לכן חולץ מהבור באמצעות כבל.

מצה"ל נמסר כי משפחתו של החייל עודכנה וכי האירוע נמצא בחקירה. בין היתר נבדק אם הבור סומן מבעוד מועד בסרט לבן, כמי שמתבקש. וכן נבדק אם האחראים בשטח הזהירו את החיילים.

בכבאות והצלה עדכנו כי החייל שנפצע במצב קל חולץ על ידי 3 צוותים מיחידת להבה שהוזעקו למקום עם ציוד חילוץ ייעודי. בזירת האירוע נכח מפקד תחנת איילון טפסר משנה אורן שישיצקי.

"לוחמי להבה יצרו קשר ראשוני עם החייל, גלשו לעומק הבור והחלו בקיבוע הפצוע ובבניית מערכות הרמה לנשיאתו מחוץ לבור", נמסר. בנוסף, רופא היחידה הורד בעזרת הלוחמים לעומק הבור למתן הערכה וטיפול רפואי ראשוני לפצוע. בתום כ 40 דק של מאמצי חילוץ הוצא החייל מעומק הבור כשהוא במצב קל והועבר להמשך טיפול רפואי של כוחות הצבא שבמקום.

זו לא הפעם הראשונה שבה אירוע כזה מתרחש. לפני כשנה נפל חייל לבור בעומק של כ-20 מטר ונפצע באורח ופונה במסוק לבית החולים. מקרה נוסף, גם הוא במהלך אימונים, אירע בשנת תשע"ה. במקרה ההוא החייל נפצע באורח בינוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר