פריצת הדרך בחקירה

גיטי קליינרמן על החשוד: "לא בטוח שהוא קשור להיעלמות מוישי"

גיטי קליינרמן התייחסה למעצרו של החשוד אברמוב, לניסיון ההתמודדות הקשה שחווה, וגם סיפרה על תגובה אותנטית של בתה הקטנה בת הארבע • מעצר החשוד הוארך אמש (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
גיטי קליינרמן, ובנה מוישי הנעדר (צילום: באדיבות המשפחה וערוץ הכנסת)

גיטי קליינרמן, אמו של הנער החרדי בן ה-16 שנעדר לפני יותר מ-4 חודשים, התייחסה הבוקר (שני) למה שנראה היה כפריצת דרך בחקירה, בסוף השבוע שעבר, ואמרה כי יחד עם זאת אין לה כל קצה חוט ממשי.

היא סיפרה, בראיון שהעניקה באולפן Ynet, כי לאחות של מוישי, בתה בת ה-4, נעלם לפני זמן מה הבקבוק, ואז אמרה שזה "כמו מוישי".

כאשר נשאלה אם בנה הכיר את סלומון אברמוב - אחד החשודים בפרשת ההיעלמות, שנעצר בשבוע שעבר ומעצרו הוארך אמש - אמרה כי אינה רוצה לחשוף מידע ואינה אוהבת לדבר על אנשים אבל "המשטרה תעשה את מה שצריך". לדבריה, "לא בטוח שהוא קשור להיעלמותו".

עוד אמרה קליינרמן ל-Ynet: "זה שהמשטרה פועלת ועושה דברים - זה נותן לי גב. גם העובדה שעם ישראלי איתנו. אני כל הזמן שומעת שמשתדלים, עושים שבת מוקדם, מתפללים - זה נותן לי כוח, אנחנו עם אחד. אני כל הזמן משדרת לילדים שלי שאין רע בעולם - כל מה שהשם עושה זה טוב - גם אם אנחנו בחושך, הכול עלום ומוישי נעלם".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מעצרו של סלומון אברמוב, חרדי בן 35 מירושלים, החשוד במעורבות בהיעלמותו של קליינרמן, הוארך אמש (ראשון) בארבעה ימים נוספים בבית המשפט. בסוף השבוע האחרון הותר שמו לראשונה לפרסום.

על כל שאר פרטי החקירה עדיין יש צו איסור פרסום. עוד רועי אטיאס שמיצג את אברמוב מסר בתגובה: "למען הסר ספק אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. אין לי צל של ספק שבסוגיית ההיעדרות מרשי ינוקה מכל חשד בזמן הקרוב".

ביום חמישי האחרון שוחרר החשוד השני בפרשת ההיעלמות ממעצר ללא כל תנאים מגבילים. משפחתו של קליינרמן הגיבה אז להתפתחות בחקירה. "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עימנו ומעדכנת אודות ההתקדמות בחקירה, והכל במסגרת המותרת בהתאם לצו איסור הפרסום", מסרה המשפחה, והוסיפה: "אנו רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז ,ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת".

החיפושים אחר קליינרמן, בשבוע שעבר (צילום: יכ"ל)
החיפושים אחר קליינרמן, בשבוע שעבר (צילום: יכ"ל)

לדבריהם, "אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מויישי הנעדר מזה 124 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום. במקביל, אנו שוב פונים לשר הבטחון ולרמטכ"ל שיאפשרו ליחידות המיוחדות לאיתור נעדרים של הצבא לסייע באיתור מקום הימצאו של מוישי. טרם קיבלנו התייחסות כלשהי לפנייתנו לשר הבטחון גנץ שנעשתה לפני למעלה מ3 שבועות. אנו מודים לעם ישראל ומבקשים שימשיך להתפלל לחזרתו של מוישי שלנו הביתה".

במקביל החיפושים אחר קליינרמן נמשכים. את החיפושים מובילה יחידת הכלבנים לישראל, שמחפשת בעומק השטח. "צוותי היחידה פועלים עם אפליקציה ייחודית, שמתעדת מה נסרק כבר, ומה נשאר לסרוק", מסבירים ביכ"ל. "לאט לאט מרחבים את הרדיוס, תוך תשומת לב למקומות רחוקים יותר, שהוא אהב להסתובב בהם. המשימה טרם הושלמה. אנו לא מתייאשים, ונמשיך לחפש עד שבעזרת ה' נגיע אליו".

לפני יותר משבועיים במסגרת החיפושים אחרי קליינרמן, החלה המשטרה לחפש גם את הנעדר משה אילוביץ בן 37 ואב לחמישה ממבוא מודיעים, שנעלם בערב ל"ג בעומר בשנת 2019 בהר מירון ומאז לא אותר. היעדרותו של אילוביץ דומה לזו של קליינרמן. גם הוא הגיע להר מירון ומאז נעלם ולא אותר עד היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר