לפיד כן, וולדיגר לא

שב"ס מנע מח"כית להיכנס לסיור בכלא ניצן

יממה אחרי שרה"מ לפיד סייר בשב"ס, נציגת הציונות הדתית הגיעה לבית הסוהר, אך המתינה בחוץ זמן רב ללא אישור כניסה, למרות שלדבריה השר עמר בר לב אישר זאת (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הח"כית מחוץ לכותלי בית הכלא (צילום: דוברות ח"כ מיכל וולדיגר)

חברת הכנסת מיכל וולדיגר, נציגת מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ', הגיעה הבוקר (רביעי) לביקור במרחב בית הסוהר ניצן, כאשר לטענת לשכתה מדובר בביקור מקצועי שתואם מראש למען המשך הליך חקיקה לביקור מקצועי, אך בכניסה לבית הסוהר מנעו את כניסתה פנימה.

לפי חברת מפלגת הציונות הדתית, כבר חמישה חודשים שמתקיימים מגעים באשר לתאריך ביקורה, והיום הוחלט בתום הסכמה שהגיעה מיו"ר הכנסת מיקי לוי, מיועמ"שית הכנסת עו"ד שגית אפיק, מהשר לביטחון הפנים עמר בר לב ומהנהלת שירות בתי הסוהר.

המגעים שהתקיימו הייתה, לטענת וולדיגר, לפנים משורת הדין מבחינתה, לפי שיש בסמכותה - כמבקרת הממשלה ושלוחיה - להגיע גם כביקור פתע, ללא הכנה מראש.

למרות כל זאת, וולדיגר נותרה שעות מחוץ לדלתות הכניסה לכלא ניצן, על אף שהגיעה אליו כדי לבקר ב"מגן", מתחם בו שוהים אסירים המתמודדים עם קשיים נפשיים.

מחוץ לכותלי בית הסוהר אמרה הח"כית: "כולי זועמת. איך המשרד לביטחון הפנים פשוט מונע ממני לקיים את תפקידי ולבקר את משרדי הממשלה?! מפחיד אותי לחשוב מה מסתירים שם מאחורי החומות. תנאי הכליאה של אנשים 'שקופים' שאף אחד לא בודק אם הם ראויים. אני אמשיך להיאבק על זכויות כל אזרחי ישראל, גם אלו שנמצאים בחצר האחורית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר