הנורבגית שהתנדנדה

ח"כ שירלי פינטו הודיעה: "לא אתמודד ברוח הציונית'"

חברת הכנסת שירלי פינטו מ'ימינה', הודיעה היום, כי החליטה לא להתמודד בחירות הקרובות ברשימת 'הרוח הציונית' • לפינטו היו שלל אמירות שעוררו סערה | סקירה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שירלי פינטו עם בנט במליאת הכנסת | ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ח"כ שירלי פינטו הודיעה בשעה זו (רביעי) לשרת הפנים איילת שקד, כי היא החליטה לא תתמודד במסגרת 'הרוח הציונית' בבחירות הקרובות.

שעה קלה לאחר הודעתה של פינטו, הודיעה גם מנכ"לית ימינה לשעבר, סטלה ויינשטיין, כי לא תתמודד ברשימה בבחירות הקרובות.

לדברי פינטו, המהלך שלה נעשה "לאחר שיחות משותפות עם שרת הפנים איילת שקד, יו"ר הרוח הציונית סיכמנו כי לא אתמודד ברשימת הרוח הציונית לכנסת, אני מאחלת לשרת הפנים איילת שקד, הצלחה רבה, אמשיך להתמקד בקידום אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית. מודה לשרה שקד על כל הדרך המשותפת שעברנו יחד".

שרת הפנים, איילת שקד הגיבה להודעה: "ח"כ שירלי פינטו היא מהטובות והמוכשרות במשכן, היא מייצגת בצורה אמיתית ומקצועית את ציבור האנשים עם מוגבלות ופעילה בהרבה תחומים אחרים".

"אני מאחלת לשירלי הצלחה רבה ובטוחה שהיא תמשיך בעשייה הענפה שלה עבור אנשים עם מוגבלויות", הוסיפה שקד בהודעתה לתקשורת.

כזכור, קודם הפלת הממשלה, היו שחשדו כי פינטו מנהלת מו"מ עם האופוזיציה בכדי להפיל את הממשלה, זאת לאחר שדרשה לקבל את ראשות ועדת הבריאות.

לפינטו כזכור היו שלל אמירות שעוררו סערה, לאחר הפיגוע בבני ברק, כתבה פינטו, "דווקא בעת הזאת, כשגל הטרור מכה בנו, אנחנו חייבים להיות מאוחדים. ניסיון ההתססה הנצלני והמקאברי של האופוזיציה, מסכן את המשך קיומה של המדינה".

לפני מספר חודשים טענה כי ח"כ עמיחי שיקלי, שנכנס לכנסת במסגרת מפלגתה אולם קרא תיגר על הממשלה, הוא "וירוס בכנסת", אמירה שקוממה עליה רבים.

פינטו גם צייצה לפני מספר חודשים, ציוץ על ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו במסגרת יום הזיכרון ליצחק רבין וכתבה, כי "לפעמים נדמה שהוא [נתניהו. ד"ה] אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא. מסית היה ומסית נשאר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר