התרסקות בגליל

בן 70 נהרג בהתרסקות מטוס קל במטע זיתים

גבר כבן 70 נהרג הבוקר (ראשון) בהתרסקות מטוס קל ובו שני נוסעים במטע זיתים בין כבר יאסיף לכפר מכר. הנוסע השני, בן 74, פונה לבית החולים בנהריה במצב בינוני עם חבלות (ארץ)

זירת ההתרסקות (צילום: דוברות המשטרה)

גבר כבן 70 נהרג הבוקר (ראשון) בהתרסקות מטוס קל ובו שני נוסעים במטע זיתים בין כבר יאסיף לכפר מכר.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת ההתרסקות קבעו בזירה את מותו של בן ה-70 ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, גבר כבן 74 במצב בינוני, בהכרה מלאה, עם חבלות.

חובש על אופנוע מד"א דור וקנין ופאראמדיק מד"א פיראס רייס, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את המטוס הקל שהתרסק, בתוך המטוס נלכד גבר בשנות השבעים, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו.

"בסמוך למטוס ראינו גבר כבן 74 בהכרה מלאה, לאחר שחילץ את עצמו, הענקנו לו טיפול רפואי, הוא סבל מחבלות בגופו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

מהמשטרה נמסר כי "התקבל במשטרה דיווח אודות תאונת התרסקות מטוס קל סמוך לכביש 70, צפונית לכפר ג'דיידה מכר. שוטרי תחנת גליל מערבי וכוחות חירום והצלה שהוזעקו למקום, איתרו את הזירה ובה הרוג שמותו נקבע במקום, ופצוע נוסף באורח בינוני (עפ"י גורמי רפואה). חוקר תאונות אויריות זומן למקום".

מדוברות כבאות והצלה לישראל - מחוז חוף נמסר כי "שני צוותי כיבוי תחת פיקודו של מת"ח זבולון טפסר משנה גיל ברסנו, פעלו לפני זמן קצר בשריפת מטוס קל סמוך לכפר מכר ג’דידה. לוחמי האש כיבו את המטוס באמצעות חומר כיבוי מסוג קצף.

"אזרח שהיה במטוס נהרג באירוע ואזרח נוסף נפגע קשה עפי גורמי הרפואה. לא היו לכודים במטוס".

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
(צילום: דוברות כבאות והצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר