פרטים נוספים על הפרשה

התינוק שנמצא זרוק בקרטון - הוברח משכם

אחר בדיקה של המשטרה עולים פרטים נוספים אל אירוע איתור הפעוט שנמצא מושלך בתוך קרטון בעיר הצפונית עכו. על פי הפרטים, נולד בשכם והוברח לשטח ישראל (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
התינוק ננטש בתוך קרטון עוגיות (צילום: דוברות המשטרה)

ימים אחרי האירוע שהסעיר את המדינה כשתינוק בן ימים ספורים אותר סמוך לפח זבל בעכו מתחילים לעלות פרטים ראשונים אודות התינוק.

על פי חקירה של המשטרה, התינוק נולד בשכם והוברח לישראל - עד שלבסוף ננטש בתוך הקרטון הסמוך לפח אשפה בעיר עכו.

מונאי ג'מל, החובשת שטיפלה בפעוט סיפרה ל'חדשות 12' על המפגש עם התינוק בפגיה בבית החולים: "הוא ישן כמו נסיך, הפעם לא בקרטון, ומטפלים בו כמו שצריך"

"היה מספיק לי לראות אותו ולראות שהוא בסדר ויציב. זה שונה לחלוטין מכל הבחינות מאיך שמצאתי אותו. מצאנו אותו במצב שאי אפשר היה להעריך כמה שעות הוא היה לבד ורצינו לראות שהוא בהכרה מלאה – פשוט מצאנו תינוק קטן לבד, מאוד שונה ממה שראיתי בפגייה".

עוד סיפרה כי "השוטרים חילצו אותו מהקרטון ופגשנו אותו בתחנת המשטרה, בדקנו שלא קרה לו שום דבר ושמצבו בסדר. אחרי זה דיווחנו לבית החולים שיגיע אליהם תינוק שגילו לא ידוע ושימשכו לטפל בו.

זה מקרה שהוא מאוד חריג שכמעט אף פעם לא היה. צריך לנטרל את הרגשות בשביל להציל חיים – אחרי זה מתאפסים על עצמנו ושואלים את עצמנו: 'וואו, מה הלך פה?'".

בהמשך הריאיון אמרה: "אני יודעת שזאת מחמאה שאפשרו לי לראות אותו בפגייה. חשוב לי כבן אדם לראות שהוא בסדר ושהוא יגדל ויהיה כמו שצריך, ושהוא מגיע למשפחה נורמלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר