צפו בתיעוד המבצע

שכם: ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ

כך נראה מבצע של לוחמי הימ"מ והשב"כ מול פעילי טרור בשכם במהלכו חוסל אברהים נאבולסי, פעיל טרור, מבוקש איתו נהרג פעיל טרור נוסף שהיה איתו בבית בו הסתתרו (צבא)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת הפעילות ההתקפית של לוחמי הימ"מ והשב"כ בשיתוף כוחות צה"ל הבוקר במשך מספר שעות תחת אש כבדה בלב הקסבה של שכם, נהרג אברהים נאבולסי, פעיל טרור, מבוקש איתו נהרג פעיל טרור נוסף שהיה איתו בבית בו הסתתרו.

בתיעוד נדיר ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ ניתן לראות את הפעילות תחת אש כבדה באור יום, השימוש באמצעי הירי השונים של הימ"מ, תיעוד נדיר מתוך הבית שבו התנהל קרב היריות עם המחבלים.

בנוסף ניתן לראות בתחילת הסרטון (0:09-0:12) תיעוד נדיר של רגעיו האחרונים של זילי, הכלב של הימ"מ שנהרג במהלך חילופי האש עם המחבלים ובמשך 9 שנות שירות בימ"מ היה שותף לעשרות פעילויות נגד פעילי טרור.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן מסר: "במשך שעות ארוכות, החל מערב יום שני פעלו לוחמי הימ"מ נגד המבוקש פעיל הטרור שביצע שורה ארוכה של פיגועים, הבוקר הם נכנסו באומץ לב, מקצועיות ונחישות ללב הקסבה של העיר שכם. המידע של השב"כ היה ממוקד והכוח הכין תוכנית שיצרה לחץ מסיבי על המבנה תוך ניתוח מעמיק של נתיבי המילוט של המחבלים. תוך חילופי אש כבדים פעלו לוחמי הימ"מ בתושיה רבה והצליחו במשימה. לצערנו איבדנו את זילי, חברו הטוב של האדם שהיה גם לוחם אמיץ. כוחות משמר הגבול, שב"כ וצה"ל ימשיכו לפעול בכל נקודה ביהודה ושומרון נגד פעילי טרור לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל"?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר