היעדרות קליינרמן

כל החשודים שוחררו: הצא"פ על חקירת היעלמות מוישי הוארך

ימים אחרי שכל החשודים במסגרת הפרשה שוחררו, צו איסור הפרסום על חקירת היעדרותו של הנער החרדי מוישי קליינרמן בן ה-16 שוב הוארך בידי משטרת ישראל, למשך כמעט שבועיים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
צו איסור הפרסום וקליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה ומשטרת ישראל)

חקירת היעדרות קליינרמן: משטרת ישראל הודיעה היום (רביעי) על הארכת צו איסור הפרסום על חקירת פרשת ההיעדרות של הנער החרדי מקריית ספר, מוישי קליינרמן. ההודעה מגיעה בצל שחרור כל החשודים שנעצרו במסגרת חקירת הפרשה.

"הבוקר הוארך בבית משפט השלום בירושלים צו איסור פרסום בתיק החקירה שעניינו חקירת אירוע היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן", נמסר מהמשטרה. "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים". תוקפו של הצו עד ה-28 לאוגוסט.

בתחילת השבוע שוחררו כל החשודים שנעצרו בימים האחרונים במסגרת חקירת הפרשה, בשל היעדר חשד סביר כנגדם. גם סולומון אברמוב, אחד העצורים ששמו הותר בפרסום, שוחרר בתחילת השבוע.

אחד החשודים מובא היום לבית המשפט

גיטי קליינרמן, אמו של מוישי סיפרה בראיון שהעניקה לפני כשבוע ל-Ynet, כי לאחות של מוישי, בתה בת ה-4, נעלם לפני זמן מה הבקבוק, ואז אמרה שזה "כמו מוישי".

כאשר נשאלה אם בנה הכיר את סלומון אברמוב - אחד החשודים בפרשת ההיעלמות, שנעצר בשבוע שעבר ומעצרו הוארך אמש - אמרה כי אינה רוצה לחשוף מידע ואינה אוהבת לדבר על אנשים אבל "המשטרה תעשה את מה שצריך". לדבריה, "לא בטוח שהוא קשור להיעלמותו".

עוד אמרה קליינרמן ל-Ynet: "זה שהמשטרה פועלת ועושה דברים - זה נותן לי גב. גם העובדה שעם ישראלי איתנו. אני כל הזמן שומעת שמשתדלים, עושים שבת מוקדם, מתפללים - זה נותן לי כוח, אנחנו עם אחד. אני כל הזמן משדרת לילדים שלי שאין רע בעולם - כל מה שהשם עושה זה טוב - גם אם אנחנו בחושך, הכול עלום ומוישי נעלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר