הפרטים מתבהרים

מאיפה הגיע התינוק שנמצא בתוך קרטון בעכו?

שבוע אחרי שנמצא מושלך בתוך קרטון בעיר עכו, בידי עובר אורח, ישוחרר הפעוט למשפחת אומנה. בינתיים ישנן הערכות על המקום שממנו הגיע • חקירת המשטרה נמשכת (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הקרטון שבו נמצא הפעוט (צילום: דוברות המשטרה)

הפעוט שנמצא נטוש בתוך קרטון בחולון לפני כשבוע ישוחרר מחר (חמישי) מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם שהה בימים האחרונים. לפי הדיווח ב-N12 התינוק יעבור לאומנת חירום למשך תקופה עד שימצא בעבורו פתרון ארוך טווח.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', התינוק נמצא ביום חמישי שעבר בידי עובר אורח, שצעד בעיר העתיקה בעכו. המוצא מיהר להזעיק את המשטרה, וזו הזמינה למקום גורמי רווחה וחובשים של מד"א, שלקחו את הפעוט למרכז הרפואי לגליל בנהריה. התינוק נמצא בקרטון כשחבל הטבור עדיין מחובר אליו והועבר לאשפוז במחלקת הפגייה בבית החולים. במרכז הרפואי העריכה מנהלת המחלקה כי התינוק הוא בן יומיים או שלושה.

בתוך כך הפרטים שמאחורי הסיפור הביזארי מתבהרים כעת. ההערכות הן, לפי הדיווח, כי אימו של הפעוט היא תושבת השטחים שהגיעה לעכו, הניחה את הפעוט בתוך קרטון מזדמן ומיד שבה לביתה. אם ההערכה הזו נכונה יידרש אישור בירוקרטי מהרשות הפלסטינית על מנת להשאיר את התינוק בארץ.

חקירת האירוע עדיין נמשכת. בשיחה עם חדשות 12 תיאר תושב עכו שגילה את התינוק: "הגעתי למספר תיירים שעמדו במקום והסתכלו על הקרטון והיו מבוהלים. ישר שלפתי את הטלפון והתקשרתי למוקד 100. התינוק היה בתזוזה והבנתי שהוא בחיים. מזעזע לראות דבר כזה. אני בהלם ומקווה שימצאו לתינוק הזה מסגרת, חבל שזה קורה בשנת 2022".

מנהלת הפגייה, ד"ר ורד פליישר-שפר מסרה זמן קצר לאחר מציאת התינוק: "התינוק הובא במצב טוב, כשהוא לבוש ובהכרה מלאה, עם חום גוף תקין. עפ"י רמת הסוכר בדמו, נראה כי הוא קיבל מזון. מכיוון שאנו לא יודעים דבר על אימו או על תקופת ההיריון, אנו עורכים בדיקות, שכרגע נראות תקינות".

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה איתרה תינוק בן מספר ימים בתוך קרטון בעיר העתיקה בעכו. בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה לפני זמן קצר בדבר תינוק שנמצא בתוך קרטון בעיר העתיקה בעכו שוטרים הגיעו למקום ואיתרו את התינוק כשחבל הטבור עדיין מחובר אליו.

"בתוך כך, השוטרים הזעיקו למקום גורמי רווחה והתינוק הועבר בתום בדיקה של מד״א למרכז הרפואי לגליל בנהריה להמשך טיפול המשטרה פתחה בחקירה הרקע והנסיבות בבדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר