הפיגוע בירושלים

לפיד: "כל מבקשי רעתנו ישלמו מחיר על פגיעה באזרחים"

ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס רק בבוקר לפיגוע הקשה שאירע הלילה בעיר העתיקה בירושלים, ואמר: "יידעו מבקשי רעתנו שהם ישלמו מחיר על כל פגיעה באזרחים" (אקטואליה)

זירת הפיגוע בירושלים, הלילה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שמונה בני אדם נפצעו הלילה (ראשון) בפיגוע ירי בסמוך לכותל המערבי בירושלים, כוחות ימ"ס ושב"כ מנהלים מצוד אחר המחבל שנמלט לשכונת סילוואן הסמוכה וראש הממשלה יאיר לפיד התייחס רק הבוקר לפיגוע ואמר כי כוחות הביטחון לא יעצרו עד שיתפסו את המחבל הנתעב.

"ראש הממשלה יאיר לפיד, עודכן במהלך הלילה והבוקר, בפרטי פיגוע הירי הלילה בירושלים ומקבל עדכונים שוטפים", נמסר מלשכתו.

רה"מ לפיד אמר כי "כוחות הבטחון, שב"כ, צה"ל, ומשטרה פועלים להשיג את המחבל הנתעב ולא יעצרו עד שייתפס, יידעו כל מבקשי רעתנו שהם ישלמו מחיר על כל פגיעה באזרחים".

לפיד הוסיף כי "ירושלים היא עיר הבירה שלנו ומוקד תיירות לכל הדתות, כוחות משטרה וצה"ל פועלים להשבת השקט ותחושת הבטחון בעיר. אני שולח איחולי החלמה מהירה לפצועי הפיגוע ומחזק את משפחותיהם המודאגות".

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו: "‏אני מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע הירי הרצחני בירושלים ומחזק את ידי כוחות הביטחון במרדף אחר המחבלים ושולחיהם".

שר הביטחון בני גנץ על פיגוע הירי הלילה בירושלים: "‏פיגוע קשה הלילה בירושלים. כוחות הביטחון פועלים בשטח וישימו את ידם על המחבל וסייעניו. מתפלל יחד עם כל אזרחי ישראל לרפואת הפצועים".

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב מקיים בשעות אלו הערכות מצב עם צמרת המשטרה בעקבות הפיגוע בירושלים. "בשעה זו מנהלים המשטרה ושאר כוחות הביטחון מצוד נרחב אחר המחבל שביצע את הפיגוע", אמר השר בר-לב, "אנחנו נגיע אליו ונניח עליו את היד, חי או מת, כמו גם על שולחיו אם יש כאלו. לא נאפשר לאיש לשבש את שגרת חיינו, ונפעל במלוא הנחישות והעוצמה נגד כל מי שינסה לפגוע באזרחי ואזרחיות ישראל. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים בפיגוע".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בתגובה לפיגוע כי "ברגעים הקשים הללו כולנו מאוחדים בתפילה להחלמת הפצועים ומחזקים את ידי כוחות הביטחון במרדף ללכידת המחבלים ובתקווה לחיסולם. עלינו להכות בטרור ללא רחם ולפגוע במשלחיו ובמי שתומכים בו ומעודדים אותו בכל מקום".

חה"כ מוסי רז (מרצ) אמר כי "‏ירי על אזרחים הוא פשע מלחמה. מגנה את הירי על האוטובוס בהר ציון ומאחל איחולי רפואה שלמה לפצועים".

יו"ר הליכוד העולמי ושגריר ישראל באו"ם לשעבר דני דנון בתגובה לפיגוע: ‏"פיגוע קשה מאוד הלילה ליד הכותל המערבי, מתפללים ובהם אישה הרה נורו מטווח אפס בדרכם הביתה מתפילה בכותל. יחד עם כל עם ישראל, אני מתפלל לשלומם של הפצועים. אני סומך על כוחות הביטחון המצוינים שלנו שיתפסו את המחבל המתועב ובמקביל יש להרוס את ביתו של המחבל עוד הבוקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר