"אני לא צוחק"

אלי אבידר: "מאות מ'העדה החרדית' יצביעו לי"

מקים מפלגת 'ישראל חופשית', מסביר בריאיון כי יש מאות ואף אלפי חרדים שיצביעו לו. לדבריו, מאות שהגיעו לבלפור יצביעו עבורו וכן חסידויות שהוא תמך בהן בזמן הסגרים • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

מנהיג מפלגת ישראל חופשית ודמוקרטית, חבר הכנסת אלי אבידר, התראיין לאולפן 'כיכר השבת', וטען, כי יש מאות חרדים שיצביעו לו. הריאיון המלא - ישודר הערב כאן ב'כיכר השבת'.

אתה יודע להגיד מי הם המצביעים שלך, מאיפה הם מגיעים?

"כן, אתה רוצה שאספר לך? יש לי הרבה מצביעים מ'העדה החרדית', עשרות אלפי תלמידים הגיעו לבלפור כל מוצאי שבת, עמדו איתנו, דיברו איתנו במשך שעה וחצי ואף אחד מהם לא יצביע לנו?".

אתה רציני?

"תבדוק אותי אני לא אומר סתם, במשך שנה וחצי עשרות אלפי בחורי ישיבה הגיעו כל מוצ"ש, אתה חושב שהם לא יצביעו לנו. הם הגיעו וניהלו דיאלוג עם המפגינים אתה חושב שלא נמצא שם מצביעים?".

אתה באמת בונה על הציבור החרדי?

"יש חלק מהחסידויות שהזדהו איתנו מהרגע הראשון, אני התנגדתי בתקופת הקורונה לסגור את מוסדות התורה, אני אמרתי שאסור לסגור, יש דורות שלמים של תלמידים שנפלטו והפכו להיות שבבאניקים ואנחנו אומרים את הדבר הפשוט - התנגדנו לזה".

"עכשיו יש חסידיויות שהיו איתנו לאורך כל הדרך, לא נקבל מהם מצביעים? אני אופטימי שכן נקבל מהם, לא אומר לך מנדטים אבל בהחלט מצביעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר