"הסתגר בחדר"

מעצר הדוד שרצח את אחיינו בשבת - הוארך

בסיומו של דיון בבית המשפט הוחלט להאריך את מעצרו של הדוד שרצח את אחיינו אתמול בבוקר. במקביל הוטל צו איסור פרסום זמני על שמו • הציטוטים מתוך הדיון (אקטואליה, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
כוחות המשטרה ליד בית המשפחה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בבית המשפט בירושלים הוארך היום (ראשון) מעצרו של החשוד ברצח אחיינו, בן ה-4, אתמול בביתו בשכונת רמות בירושלים. השופטת קבעה להאריך את מעצרו בכעשרה ימים, והטילה צו איסור פרסום גורף על פרסום שמו, עד לתוצאות אבחון פסיכיאטרי בעניינו

כזכור, מוקדם יותר היום נקבע מותו של הילד. הדוד החשוד, בשנות ה-20 לחייו, הינו בעל רקע פסיכיאטרי. התקיפה התרחשה, כפי שדווח ב'כיכר השבת', בשבת בבוקר בבית המשפחה, שם נמצא הילד מחוסר הכרה. החשד של בני המשפחה עלה לאחר שהם קראו לחשוד שהיה סגור בחדר, וזה סירב להשיב. האב הוזעק מבית הכנסת ופרץ את הדלת, שם נמצא הילד כשהוא מחוסר הכרה.

חובש בכיר במד"א זיאד דוויאת ופראמדיקית מד"א סיגלית מזרחי, שטיפלו בילד, סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבי"ח המשכנו את פעולות ההחייאה עד שליבו שב לפעום". היום, כאמור, הוא נפטר.

בדיון הארכת המעצר אמר נציג המשטרה: " לצערי הרב הילד נפטר לפני זמן קצר ואנחנו עוסקים בתיק רצח ולא ניסיון רצח כמו שנכתב בבקשה. החשוד לא שיתף פעולה בחקירה בכלל ויש לו רקע פסיכיאטרי. אנחנו מבקשים להאריך את מעצרו בהסכמה ב-12 יום (עד ל23)אנחנו נבקש שבימי המעצר הוא ישלח להסתכלות הבית החולים שער מנשה שרמת האבטחה שלו גבוהה בשל המסוכנות. מדובר באירוע טראגי קשה״. כאמור, המעצר הוארך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר