הנער החרדי משחזר

רגעי האימה בפיגוע הירי: "ראיתי דם ליד הכתף שלי"

פחות מ-28 שעות אחרי שהגיע מניו יורק, חווה מנחם פאלאס פיגוע ירי ליד הכותל המערבי. היום, אחרי שעבר ניתוח, הוא שחזר את רגעי האימה. "לא שמתי לב שנכנס לי קליע" (בארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
חלון האוטובוס ופאלאס (צילום: אלכס קולומויסקי ynet ודוברות המשטרה)

מנחם פאלאס, חסיד חב"ד צעיר, בגיל 22, משכונת קראון הייטס בברוקלין, נפצע קל בפיגוע הירי שהתרחש אמש בעיר העתיקה בירושלים, בסמוך לכותל המערבי. בשיחה עם Ynet, הוא תיאר את רגעי האימה.

"אנשים צעקו 'שמע ישראל', זה היה מראה די מפחיד, אבל ברוך ה' לא הרגשתי שום דבר", סיפר. הוציאו ממני קליע שלא ידעתי שיש בתוכי".

לישראל הגיע פאלאס ביום שישי האחרון, כחלק מפרויקט 'תגלית'. לפני שעלה על קו אוטובוס 3 התפלל בקבר דוד המלך.

"כמה דקות אחרי שעליתי על האוטובוס שמעתי קול ירי. הסתכלתי לימיני, ליד החלון שישבתי לידו, וראיתי את כולו מנופץ", הוסיף וסיפר. "התכופפתי במהירות וראיתי דם באזור הכתף שלי.

"מיד האמבולנס הגיע ולקחו אותנו לבית החולים. מרוב האדרנלין לא שמתי לב שנכנס לי קליע לכתף. בבית החולים עשו לי צילום רנטגן והוציאו אותו, ועכשיו הכל בסדר".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', הבוקר לאחר מצוד של כשש שעות, הסגיר עצמו המחבל, שביצע את פיגוע הירי בסמוך לכותל המערבי, למשטרה. המחבל הוא אמיר סידאווי בן 26, אזרח ישראלי, תושב מזרח ירושלים. הוא ביצע ירי על האוטובוס מאקדח והמשיך לעבר הכניסה לחניון קבר דוד המלך, שם המשיך במסע הירי ולאחר מכן נמלט.

המחבל אמיר סידאווי

הבוקר, לאחר מצוד של כוחות מיוחדים והשב"כ, הוא ‏הגיע עם מונית לתחנת משטרת מוריה במחוז ירושלים והסגיר את עצמו.

המחבל השאיר במונית את האקדח - שככל הנראה שימש לביצוע הפיגוע, וסכין. נהג המונית, כאמור, עוכב לבירור וסיפר לחוקרים כי אסף את המחבל סמוך לבית חולים שערי צדק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר