אסון האוטובוס בי-ם

ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין במכתב כואב: "נמס כל לב"

ראש הישיבה שיגר הערב אגרת ניחומים כאובה למשפחת גלושטיין, היושבת שבעה על פטירת האם והבנות בתאונה בירושלים • מקלב, הגיע הערב לנחם והאב סיפר איך שמע על התאונה (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ראש הישיבה בביתו | ארכיון (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

אסון האוטובוס ביום חמישי האחרון בירושלים: ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, שלח הערב (ראשון) אגרת ניחומים כאובה למשפחות גלושטיין - ארנפרויד

"לכבוד המשפחות החשובות, נמס כל לב אל שמועה כי באה, בסילוקה של האישה החשובה מרת שושנה רייזל גלושטיים, עם שתי בנותיה היקרות ע"ה, נפשות שלא טעמו טעם חטא, המקום ינחם את בעלה הרה"ג ר' דב, עם צאצאיו היקרים שיחי', הוריה היקרים שיחי', וכל בני המשפחה, בתוך שאר אבלי ציון ולא תוסיפו לדאבה עוד".

"הנה", כתב ראש הישיבה: "אין אנו יודעים דרכי שמיים, אמנם באסון כזה נשאלת השאלה "מה זאת עשה אלוקים לנו", כי הדברים מכוונים לא רק למשפחה אלא לכל אחד ואחד... והצער של האבא ובני המשפחה הם חשובים, שהצער מכפר על כל הדור ומעורר לתשובה ע"י שמתעוררים להתבונן".

"ולכן מחובת הציבור להתעורר לשוב בתשובה, ועתה בבין הזמנים יש להתחזק בעסק התורה כל אחד כפי כוחו ואפילו עוד כמה דקות אין לשער גודל ערכם. הקב"ה יעזור שיהיו מכאן והלאה רק בשורות טובות ויזכו כל בני המשפחה לחיים טובים ומאושרים", חתם ראש הישיבה את המכתב.

המכתב של ראש הישיבה

בתוך כך, ח"כ אורי מקלב הגיע הערב לניחום אבלים בבית משפחת גלושטיין באופקים, במהלך הניחום, האבא פרץ בבכי וסיפר, "שמענו על התאונה, תחילה לא קישרנו, חשבנו שזו התאונה שהיתה יומיים קודם, פתחנו רדיו ושמענו שיש תאונה קשה, עדין לא קישרנו. פתאום דפק בדלת חנניה צולק, זעקתי לעברו אתה לא צריך להגיד כלום הכל מובן".

ח"כ אורי מקלב הגיע הערב לניחום אבלים
ח"כ אורי מקלב הגיע הערב לניחום אבלים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר