הסערה בבית שמש

המשטרה ביקשה, השופט סירב | מנהל החיידר שוחרר

סערת מנהל החיידר החשוד בהתעללות חמורה בילדים: המשטרה ביקשה היום להאריך את מעצרו, אך השופט סירב והמנהל שוחרר | עורך דינו: "מדובר בסכסוך בין המנהל לכמה הורים. זו עלילה" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תמונות אילוסטרציה | למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: פלאש 90, שאטרסטוק)

הפרשייה שמסעירה את בית שמש: בית משפט השלום בירושלים שחרר לפני שעה קלה (חמישי), את מנהל התלמוד תורה מבית שמש, שנעצר בתחילה השבוע, בחשד שתקף ילדים בתלמוד תורה בו הוא מנהל.

ביום שני השבוע, בית משפט האריך את מעצרו בארבעה ימים והבוקר שופט בית המשפט, שחרר אותו למעצר בית של 10 ימים, הכולל איסור יצירת קשר עם המעורבים בפרשה ותנאים מגבילים.

יצוין, כי קודם להחלטת השופט, המשטרה ביקשה מבית משפט עיכוב ביצוע להחלטה, כדי להגיש ערר לבית משפט המחוזי.

במהלך הדיון הבוקר אמר נציג המשטרה, שהמנהל חשוד בהתעלות בחסר ישע ותקיפה הגורמת לחבלה של ממש, היחידה החוקרת קיבלה מסמך השלמות מהפרקליטות ומבקשים להאריך את מעצרו, כדי להשלים את החקירה.

אך כאמור השופט, החליט לשחרר את המנהל וכתב, "קיים חשד סביר נגד המנהל, אבל גם אם הוא ישוחרר, הוא לא יוכל לשבש את החקירה".

עורך דינו של המנהל נדב גדליהו, אמר בבית המשפט, כי מדובר בסכסוך בין המנהל להורים ובשל כך הוגשו התלונות, התלמוד תורה בין כך יהיה סגור עד א' אלול, כך שאין סיכון בשחרור שלו".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', במהלך השבועיים האחרונים התנהלה חקירה בתחנת המשטרה בבית שמש נגד מנהל התלמוד תורה בעיר, זאת בחשד לתקיפות פיזיות כלפי תלמידיו במהלך החודשים האחרונים.

החקירה החלה בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה מהורים של ילדים הלומדים במקום, בדבר אלימות והתעללות שחוו על פי החשד ילדיהם (בני 8-10) מצד המנהל.

חוקרי תחנת משטרת בית שמש של מחוז ירושלים אספו בימים האחרונים ראיות ועדויות נגד המנהל, ואמש נעצר החשוד (בשנות השלושים לחייו) בביתו בבית שמש על פי צו בית משפט.

אך לדברי מקורב למנהל החיידר, מדובר בעלילת שווא כנגד המנהל, בשיחה עם 'כיכר השבת', מסביר המקורב: "ההורים שהחליטו להתלונן במשטרה, הגישו תלונה בבית הדין כבר לפני מספר חודשים כנגד המנהל. במשך מספר חודשים דן בית הדין בכובד ראש בתלונות של ההורים.

"אותם הורים החליטו לפנות למשטרה, שפתחה בחקירה, אך כמובן, שכל מי שמכיר את המנהל יודע שמדובר בעלילה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי המנהל סיפר בחקירה כי "הכל עלילה של מספר משפחות שחברו נגדי, עקב העובדה שלא הייתי מוכן לקבל חלק מהילדים".

"בנוסף" סיפר המנהל לחוקרים, "כי היה לי סכסוך נוסף עם חלק מההורים שרצו להתקבל לעבודה כמחנכים בתלמוד תורה, אך אני סירבתי והם יצאו למסע השמצות נגדי".

יצוין, כי למרות השמועות שרצו היום ברחוב החרדי, כי המנהל ביצע תקיפות חמורות בתלמידים, הדבר אינו נכון ומדובר בחשד לביצוע אלימות פיזית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר