"מפחדות לצאת מהבית"

שודד מסתורי מתריע את נשות ב"ב: תוקף, שודד - ובורח

הפחד ברחובות העיר: מזה מספר שבועות, ישנו אופנוען שמצא רחוב ללא מצלמות באחד הרחובות בבני ברק. האופנוען מטיל את אימתו בעיקר על נשים, ולפני מספר ימים אף תקף אישה שנפצעה | כל הפרטים (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
שו בבני ברק | אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אימה ברחובות בני ברק: בשבועות האחרונים החלה תופעה קשה מאוד באחד הרחובות בעיר בני ברק, אופנוען שודד נשים ובורח עם אופנוע.

הבחור עם האופנוע מצא קרן רחוב שאין בו מצלמות אבטחה - ברחוב בארי פינת גורדון, ומדי ערב הוא מגיע למקום, לוכד נשים - שודד אותם ובורח.

ל'כיכר השבת' נודע כי מדובר בשרשרת אירועי שוד ובדפוס פעולה קבוע, השודד כאמור נצמד בעיקר לנשים, ככל הנראה בגלל התיק שהן הולכות איתו - נצמד אליהן וחוטף, ברוב המקרים שהתרחשו לאחרונה הנשים לא נפגעו.

לפני מספר ימים, אישה שהתנגדה לחטיפה, קיבלה מספר חבטות הגונות מאותו אופנוען, והיא נזקקה לטיפול רפואי והוגדרה כפצועה קל.

אותה אישה שנפצעה הגישה תלונה במשטרה, ונאמר לה כי היא כבר האישה הרביעית שמגישה תלונה, אך ידי המשטרה כבולות, מכיוון שאין מצלמות אבטחה באזור.

אחת מתושבות האזור מספרת ל'כיכר השבת', "זה נהיה מפחיד ללכת ברחוב, גם בגלל שהוא תוקף נשים באכזריות, ברגע שהוא רואה תיק הוא מתביית עליו והוא לא מרפה עד שהתיק לא ביד שלו, הנה רק לאחרונה אישה נפצעה בגלל שהיא קצת נאבקה איתו".

תושב אחר באזור אומר ל'כיכר השבת': "אני לא מבין איך כל הגופים האמונים על ביטחוננו לא עושים הכל כדי למגר את התופעה הזו, כל עירייה ומשטרה נורמלית, ברגע שהיו שומעות על כזה מקרה, מיד היו מציבים לפחות מצלמות במקום הזה, אני כבר לא מדבר על מארב, זה לא שהוא גאון השודד הזה, הוא פשוט מנצל פרצה ומשתמש בזה".

תושבת נוספת מספרת ל'כיכר השבת': "זה מוריד מתחושת הביטחון, אנחנו מפחדות לצאת מהבית. למה זה צריך לקרות? אנחנו גרים בעיר מרכזית במרכז הארץ, במקום תוסס, זה פשוט הזוי שיש אחד שעושה מה שבא לו מבלי לפחד, מה זה?! איפה כולם?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר