אחרי נתניהו וגנץ

הנשיא הרצוג הגיע לנחם את משפחת חכם שלום כהן זצ"ל

'האזרח מספר אחת' הגיע בליווי יו"ר ש"ס דרעי לנחם את משפחת נשיא מועצת חכמי התורה, לאחר שחכם שלום הלך לעולמו ביום שני והותיר את עולם התורה המום וכאוב (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המדינה הרצוג בניחום בני משפחת חכם שלום כהן זצ"ל (צילום: ללא קרדיט)

המוני בית ישראל מכל גווניו פוקדים בימים האחרונים את בית משפחת נשיא מועצת חכמי התורה, ראש ישיבת 'פורת יוסף', הגאון חכם שלום כהן זצ"ל, שהלך לבית עולמו בלילה שבין ראשון לשני והותיר את עולם התורה המום וכאוב.

הבוקר (חמישי) הגיע לבית המשפחה נשיא המדינה, יצחק הרצוג, בליווי מנכ"ל בית הנשיא, אייל שוויקי, ויו"ר ש"ס, אריה דרעי, לנחם את הבנים האבלים על פטירת אביהם, גדול הדור.

מלבד הרצוג שהגיע הבוקר, הרי שאל בית המשפחה הגיעו רבנים רבים מכל גווני עולם התורה - ספרדים, ליטאים וחסידים - וכן פוליטיקאים מכל קצות הקשת הפוליטית, בהם כאלו שאינם חברי גוש הימין, בו נמצאת ש"ס. בנוסף, הגיעו גם אישים בכירים המחזיקים בעמדות מפתח בציבוריות הישראלית.

אחד המנחמים היה ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, שספד לו בדברים שמסר ל'כיכר השבת': "היה מגדולי התורה בדור, הייתה בו בקיאות אדירה בחדרי התורה, לצד מנהיגות רוחנית שהשפיעה על המוני ישראלים ויהודים".

יו"ר הליכוד גם בחר לשתף בפגישותיו עם חכם שלום זצ"ל: "אני זוכר את אחת הפגישות בנינו. חכם שלום בירך אותי על ההישג של בני אבנר בחידון התנ"ך. ניכר היה שהוא כל כך נהנה מכך שידיעת התורה מתפשטת לציבורים רחבים ואני איחלתי לו בריאות. עם ישראל איבד גדול בתורה שהעמיד תלמידים הרבה, יהי זכרו ברוך", סיים ראש הממשלה לשעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר