הלינץ' סמוך לאריאל

נסגר התיק נגד האזרח שהציל את עצמו והילדים מלינץ'

פרקליטות מחוז מרכז, הודיעה לפני זמן קצר כי התיק כנגד תושב השומרון, אשר הגן על עצמו ועל הילדים בלינץ' יסגר (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז מרכז, הודיעה לפני זמן קצר (חמישי) לעו"ד עדי קידר מארגון חוננו, כי התיק כנגד תושב השומרון, אשר הגן על עצמו ועל הילדים בלינץ' הקשה סמוך לאריאל, והציל את חברי הקבוצה, יסגר.

עו"ד עדי קידר אשר מייצג את התושב מסר: "אנחנו מברכים על החלטת פרקליטות מחוז המרכז לסגור את תיק החקירה כנגד החשוד, החלטה שהיא מחוייבת המציאות. כזכור החשוד עמד חוצץ בינו לבין פורעים ערבים אשר עשו דין לעצמם והחליטו לתקוף חבורת ילדים שכל חטאם היה יציאתם לפעילות חינוכית בשטח הצמוד לעיר אריאל אשר אינו שייך לפורעים, אשר רדפו, תקפו והשליכו אבנים תוך שהם מצוידים בכלי תקיפה את הילדים עד שבשלב מסוים נאלץ מרשי להגן על עצמו והילדים מפני תקיפה משוללת רסן זו . אין לפורעים ובני משפחת המנוח להלין אלא על עצמם", מסר קידר.

כזכור, התושב, יחד עם קבוצת נערים, אשר סיירו בסמוך לעיר אריאל, הותקפו בצורה קשה ע"י עשרות ערבים, אשר חלקם היו מצויידים בכלי תקיפה, אלות וגרזנים. ההמון סגר על חברי הקבוצה, והתושב, אשר היה המבוגר היחיד במקום, הזעיק עזרה, ובשלב מסויים כאשר ההמון סגר עליו, נאלץ להגן על הנערים ועל עצמו. כעת כאמור תיק החקירה כנגד התושב יסגר לאחר שהמשטרה והפרקליטות קבעו כי התושב נהג כשורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר