המאבק בלהבות נמשך

השריפה ליד בית שמש: הכוחות נערכים ללילה ארוך

כוחות הכיבוי ממשיכים במאבק כנגד השריפה בכוחות גדולים. מתחם איקאה והיישוב תרום במרכז המאבק של כוחות הכיבוי. הושגה שליטה בלהבות (חדשות בארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ח באב תשפ"ב | 25.08.22
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות הכיבוי נערכים לפעולה בשעות הלילה: במאמצי הכיבוי של שריפת הענק ליד בית שמש, משתתפים כעת 50 צוותי כיבוי ממחוזות ירושלים , מרכז, דן ודרום לצד כוחות חבירים מקק"ל, משטרת ישראל ומג"ב.

בנוסף פועלים בגזרה 10 מטוסי כיבוי ומסוק חוזי של משטרת ישראל הצפויים לסיים עבודתם עם רדת החשיכה.

בתום הערכת מצב שקיים מפקד מחוז ירושלים הוכרזה הכלה של האש. כוחות הכיבוי ימשיכו במאמצי הכיבוי על להשגה של שליטה ומשם כיבוי סופי של השריפה. חקירת השריפה הראשונית מעלה שהיא נגרמה כתוצאה מרשלנות.

נציב כבאות והצלה מסר הערב בזירת השריפה, "השגנו שליטה על השריפה. האירוע לקראת סיום, אנחנו יודעים מה גרם לשריפה בוודאות ומי גרם לה ומשטרת ישראל תטפל בגורם כפי שנדרש".

תת טפסר אייל כהן מפקד מחוז ירושלים המפקד על פעולות הכיבוי מסר: "אנחנו פועלים במספר גזרות במקביל במאמץ לסיים את האירוע הזה במהרה. האש החלה סמוך לתרום, משם המשיכה ליער הנשיא בחסות הרוחות שנשבו במהירות של 50 קמ"ש והלחות הנמוכה ברמה של כ-20%.

כשראינו שהאש מתקדמת לכיוון איזור התעשיה הרטוב בו קיימים מפעלים עם חומרים מסוכנים פרסנו כוחות מתוגברים המגנים על כל המתחם".

נכון לשעה זו הצירים פתוחים ואין סכנה נשקפת לאזרחים ותושבי האיזור. כוחות הכיבוי ערוכים להגן על מתחם איקאה אשתאול אולם בשעה זו לא נשקפת כל סכנה והמתחם פתוח לציבור. ההערכה היא שהמאבק בלהבות יימשך כל הלילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר