הסכם הגרעין האיראני

נתניהו נפגש עם לפיד ואמר: "אני מודאג יותר"

פגישתם של לפיד ונתניהו נמשכה כשעה ועסקה בנושא הסכם הגרעין האיראני; לאחר הפגישה - שתועדה בניגוד לרצונו של נתניהו - אמר ראש האופוזיציה כי הוא מודאג יותר (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד ונתניהו בפגישה (צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ)

פגישתם של ראש הממשלה יאיר לפיד וראש האופוזיציה, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נמשכה אחר-הצהריים (שני) כשעה ועסקה בנושא הסכם הגרעין האיראני. בפגישה השתתף גם המזכיר הצבאי לראש הממשלה האלוף אבי גיל.

למרות חילוקי הדעות בין הצדדים ודרישת נתניהו שהפגישה לא תתועד, לשכת לפיד פרסמה תמונה מהפגישה, זמן קצר לאחר שהחלה.

בטרם החלה הפגישה נמסר מלשכת לפיד כי הוא "יתדרך את יו"ר האופוזיציה נתניהו בנושא הסכם הגרעין עם איראן והפעילות המדינית והבטחונית שמובילה ישראל על מנת להשפיע בנושא, כמו גם בסוגיות בטחון לאומי נוספות".

נתניהו, לאחר הפגישה (צילום: דוברות הליכוד)

ראש הממשלה יאיר לפיד אמר כי "בנושאים של בטחון לאומי אין בישראל אופוזיציה וקואליציה. ישראל חזקה ותפעל יחד כדי לשמור על האינטרסים הבטחוניים שלה מפני אלה שמנסים לפגוע בנו".

לאחר הפגישה, אמר נתניהו כי הוא "מודאג יותר לאחר הפגישה מלפניה". לדבריו, "נתמוך בכל צעד פומבי תקיף נגד איראן. לצערי לפיד וגנץ נרדמו בשמירה בשנה האחרונה וגם עכשיו לא עושים דבר בקונגרס ובתקשורת האמריקנית".

נתניהו הוסיף ואמר: "יש לי מסר ברור לאייתולות בטהרן: ב-1 בנובמבר נביא לישראל הנהגה חזקה ותקיפה שתבטיח שעם הסכם ובלי הסכם לעולם לא יהיה להם נשק גרעיני".

גורם בלשכת לפיד, אמר על הפגישה כי "הייתה פגישה עניינית, נתניהו עודכן בהרבה דברים שקרו בשנה וחצי האחרונות והוא לא ידע אותם".

בהמשך, לפיד הגיב לדברי נתניהו ואמר: "אני לא מוכן להיכנס להתכתשות הזאת כי זה פוגע בביטחון ישראל. יש חשיבות רבה לעמדה ישראלית מאוחדת אל מול הניסיון של האיראנים להשיג נשק גרעיני. אני קורא ליו"ר האופוזיציה ולכולם לא לתת לשיקולים פוליטיים לפגוע בביטחון הלאומי שלנו".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר