חניקה בשבת

הצהרת תובע: כך נרצח הילד החרדי בן ה-4 בידי דודו

בתום חקירה של המשטרה פוענח רצח הילד החרדי בן ה-4, בשכונת רמות על-ידי דודו. מהחקירה במשטרה עולה כי החשוד חנק אותו למוות ובכך הביא למותו. מחר יוגש כתב אישום (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה הגישה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש בימים הקרובים כתב האישום כנגד תושב שכונת רמות בירושלים בשנות ה-20 לחייו, שנעצר בחשד לרצח אחיינו החרדי, בן ה-4, בעיצומה של השבת, לפני כשבועיים.

כזכור, במהלך השבת התקבל דיווח במשטרה על ילד כבן 4 שנפצע באורח אנוש בדירת סבו וסבתו בשכונת רמות בירושלים. יום למחרת, נקבע מותו בבית החולים.

שוטרי תחנת לב הבירה שהוזעקו למקום, עצרו את דודו של המנוח לחקירה, זאת לאחר שעלה כי הקורבן שהה יחד עם החשוד שמתגורר בדירה.

מחקירת האירוע עלה כי בשלב מסוים הבחינו יושבי הבית כי הקורבן אינו נענה לקריאתם והחלו לחפש אחריו. בשלב מסויים פרצו יושבי הבית את דלת החדר של החשוד שהייתה נעולה, שם מצאו את הקורבן מוטל על הרצפה ואילו החשוד (דודו) יושב בסמוך אליו.

הילד פונה תוך מאמצי החייאה להמשך טיפול רפואי. החשוד נעצר לחקירה שהוטלה על ידי מפקד מרחב ציון תנ"צ קובי יעקובי על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון.

חרף מאמצי הצוותים הרפואיים, יום לאחר מכן נקבע מותו של הילד בבית החולים. ממצאים רפואיים וממצאי החקירה העלו כי על פי החשד סיבת המוות הנה שנק (חנק) שעל פי החשד נגרם על ידי החשוד במעשה, אשר חנק את הילד וכך הביא למותו.

לאחר מעצרו, החשוד נשלח לאשפוז ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. בתחילת השבוע הוגשה נגד החשוד במעשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגדו מחר כתב אישום, ומעצרו של החשוד ברצח הוארך עד למחר.

כזכור, סביב מותו של הילד נערכו הפגנות סוערות בירושלים, לאור הדרישה לנתח את הגופה, דרישה שבסופו של דבר נדחתה על ידי בית המשפט העליון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר