'ליל כלולות' בבית החולים

מחריד: החברים פתחו 'קונפטי', הפקק עף על עינו של החתן - שנפצע

אסון במהלך החתונה: חברי החתן שרצו לשמחו פתחו לכבודו 'קונפטי', אלא שהפקק שנפתח בצהלות - עף על עינו של החתן, והוא נזקק לטיפול רפואי במהלך כל 'ליל הכלולות' • 'כיכר השבת' שב ומזהיר - די לסכנה בחתונה! (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
חתונה והעין של החתן, בחתונה אמש (צילום: מוטי גרין)

אסונות החתונות: במקרים רבים, חברי החתן רוצים לשמח אותו ולזכות במצווה, אך כפי שכבר התרענו מספר פעמים, פה ב'כיכר השבת', השמחה גורמת לאסון ולשריטה לבני הזוג הטריים - שלא עוברת.

המקרה הפעם, התרחש אמש (שלישי) בחתונה שנערכה בעיר ביתר עילית, במהלך הריקודים הסוערים, חברי החתן רצו לעלות את השמחה קצת יותר, וכפי שעושים בהרבה חתונות, הם פתחו 'קונפטי' (זה הצינור שמסובבים והוא משגר ענן של ניירות צבעוניים. א"א).

אלא שהפעם למרבה הצער, ניסיון השמחה הסתיים באסון, הצעצוע נפתח היישר לתוך העין של החתן, באותו הרגע החתונה הופסקה והחתן נלקח לחדר צדדי לבדיקה ראשונית.

דודו של החתן שהינו חובש במד''א בדק וטיפל בחתן -ששמחתו נהפכה לעצב במקום והפנה את החתן להמשך טיפול בבית חולים, בבדיקה גילו כי נגרמה שריטה בקרנית העין וכן שטף דם פנימי.

העין של החתן, אמש

לאחר בדיקות מקיפות, בשעות הבוקר המוקדמות שוחרר החתן לביתו ולכלתו הטרייה - שכמובן לא ציפתה לליל כלולות מפוקפק שכזה.

כזכור, רק לפני כ-8 חודשים, היכה גלים הידיעה אודות חתן שבמהלך שמחת נישואיו החליק מפלטת עץ שעליו רקד בגובה, ובניסים שב להלך על רגליו, לא לפני הליך שיקום ארוך ומסובך, וזאת לאחר שהיה בסכנת חיים ממשית.

מיד לאחר האירוע, פורסם ב'כיכר השבת' מאמר מערכת נוקב המתריע על הסכנות וקלות הדעת שיש פעמים בחתונות ועל החובה להיזהר ולהישמר.

כמו כן, עשרות זמרים, מפיקים, נגנים ובעלי תזמורות, נענו לקריאת 'כיכר השבת' ויצאו בהודעה נחרצת - די לסכנה בחתונות ומבטיחים לסייע באירועים בהם יופיעו להפסקת התופעה, בה מרימים את החתן על שולחן ורוקדים עמו ביחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר