פרסום ראשון

נערה חרדית מישראל נעצרה ליד לונדון, בגלל שנסעה ברכבת לבד

סיפור הזוי על אטימות ומרובעות בריטית: נערה חרדית מישראל, נסעה ברכבת ללונדון לצורך לימודים, באחד ממעברי הגבול, היא נעצרה על ידי הבקרים מסיבה לא ברורה וכעת נעשים מאמצים לשחררה (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
נערה חרדית נעצרה | תמונת ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

פרסום ראשון: נערה חרדית בת 16, המתגוררת בריכוז חרדי גדול בצפון הארץ, יצאה ללימודים בחו"ל ונעצרה מסיבה מוזרה. מי שנרתם לסייע בשחרורה הוא חבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה'.

הנערה, יצאה בטיסה לאחת מערי אירופה, ומשם לקחה רכבת ללונדון, שם נמצא המוסד החינוכי בו היא התכוונה להתחיל את שנת הלימודים.

במהלך הנסיעה ברכבת, עברה הרכבת במעבר הגבול, לשם עלו בקרי גבול והבחינו בנערה היושבת לבד, מסיבה שטרם ברורה, הנערה שישבה לבדה, עוררה את חשדם.

הבקרים עצרו את הנערה והעבירו אותה לידי הרשויות, שהחלו לתחקר אותה ביסודיות משל היא עבריינית, במקביל, בני המשפחה שמעו על מה שקרה והחלו לנסות להפעיל קשרים, על מנת לשחרר אותה במהירות, מבלי שתעבור יותר מדי טראומות.

אחד מבני המשפחה מספר ל'כיכר השבת', "הכניסו את הנערה לחדרון צר ללא אוויר, כאשר היא אפילו לא מדברת ממש את השפה, בשעות אלו בסיוע לשכת ח"כ מקלב והקונסולית המקומית סימה דובדבני, שפעלה בצורה יוצאת מן הכלל למען הנערה הוסרו החשדות".

"אך כאן לא תם הסיפור", מוסיף בן המשפחה ואומר: "הרשויות - לא די שלא התנצלו על הטראומה שחוותה הנערה, אלא הן דורשות כי רק בן משפחה יבוא לשחררה".

יצוין, כי לדברי המעורבים בפרשה, הרשויות עצרו את הנערה, כי לא היה נראה להם סביר שנערה בת 16 תסע לבדה וכי ישנם מקרים של חטיפת נערות באנגליה באחרונה.

ח"כ מקלב פנה אף למוסד ודרש, כי ילמדו ממקרה זה לעתיד ויפעלו מול הרשויות בכדי שלא ישנו מקרים מעין אלו, למוסד זה יש תלמידים רבים מחוץ לאנגליה ויש לבחון הסדר כי מקרים אלו לא ישנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר