איתמר התמתן?

בן גביר משיב למרזל: "המפלגה אינה ממשיכה את תנועתו"

אחרי שנמתחה עליו ביקורת מצד חבריו, איתמר בן גביר מבהיר: "אוהב את ברוך מרזל, אבל אני לא הרב כהנא והמפלגה שלי לא ממשיכה שלו" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן גביר ומרזל בימים עברו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', מתייחס לדבריו של ברוך מרזל נגדו, ומבהיר: "אוהב אותו, אבל אני לא הרב כהנא והמפלגה אינה ממשיכה את תנועת 'כך'".

הדברים מגיעים לאחר ביקורת שנמתחה על בן גביר מכיוון חבריו בעבר, ברוך מרזל ומיכאל בן ארי, שלפי הדיווחים פרשו מ'עוצמה יהודית'.

"אני אוהב את ברוך מרזל אהבת נפש ומכבד אותו מאוד ואמשיך לכבד אותו, ואין לי שום מילה רעה להגיד עליו", צייץ בן גביר הערב. "ברוך נפסל בצורה לא הוגנת על ידי בית המשפט העליון ונעשה לו עוול גדול".

עוד הוסיף בן גביר: "אני מכיר ומוקיר את פעילותו אך אני לא הרב כהנא הי"ד, והמפלגה איננה ממשיכה את דרכה של תנועת כך".

מוקדם יותר היום ביקר מרזל את בן גביר. "מישהו שלא נאמן לחברים הכי טובים שלו, מחר בבוקר יכול גם לעשות את זה לבוחרים שלו, לנאמנים שלו. זה צריך להדליק נורה אדומה", אמר מרזל בראיון שהעניק ל'סרוגים'. יחד עם זאת הצהיר כי לא יפעל נגד בן גביר וימשיך "להתפלל להצלחתו".

מרזל הוסיף והסביר מה קרה ביניהם. "זה קרה לפני חודש. אני וד"ר מיכאל בן ארי הודענו לו במכתב שהשינויים האידיאולוגים שהוא עושה והצורה שההחלטות מתקבלות פה אחד – זאת אומרת אין דיונים ואין פורומים".

הוא הוסיף: "לאורך כל השנים היה אפילו אצל הרב כהנא שהיה יהודי ענק וגדול, היתה מזכירות, החלטות היו מתקבלות בצוות. בשנה האחרונה כל הפורומים בוטלו, גם החלטות רגישות אידיאולוגיות מתקבלות בלי שיקול דעת רחב. איתמר הודיע שהוא עבר שינוי אידיאולוגי, הוא לא נמצא איפה שהוא היה. אנחנו נשארנו איפה שהיינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר