עולה להתקפה | צפו

ח"כ מאיר פרוש: 'דגל התורה' רוצה את הפילוג, אנחנו יותר גדולים מהם

"'דגל התורה' רוצה את הפילוג ככה או ככה, אמרו לי פעם שזה גולדקנופף, אמרו לי פעם שזה מירון, עכשיו זה משהו אחר, הפוליטיקאים של 'דגל התורה' רוצים את הפילוג, אני מעריך שאנחנו יותר גדולים מהם" • ח"כ מאיר פרוש עולה להתקפה • הריאיון המלא, הערב (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי )

יו"ר 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, בחר לשמור על שתיקה מאז החליטה 'דגל התורה' לבטל את פגישת המשא ומתן שנקבעה איתו. בריאיון מיוחד, בואלפן 'כיכר השבת', פרוש מדבר על הכל ומשיב אש לטענות נגד 'אגודה' ומתווה החינוך של בעלזא. הריאיון המלא ישודר הערב ב'כיכר השבת'.

תחילה התייחס פרוש לביטול הפגישה בשבוע שעבר: "זאת עליית מדרגה, שבוע שעבר 'דגל התורה' בשיחות שהיה להם עם המזכ"ל של 'אגודה' ביקשו פגישה, קבענו ליום חמישי בערב, בהיותי בדרך לבני ברק קיבלתי הודעה שהפגישה בוטלה. יכול להיות שהם חושבים שבטוח הם עוברים, אני חולק עליהם".

על שאלת פתיחת ההסכם בין הסיעות טוען פרוש: "עשינו איתם הסכם לכנסת ה-25, אני לא יודע מאז שעשינו הסכם על 50:50 לפני שנתיים וחצי - לא הייתה התמודדות אחת בין 'אגודה' ל'דגל', בהערכות כל אחד יכול להעריך.

אמר לי אברהם ובר שהם שווים 165 אלף מצביעים ואתם 90 אלף מצביעים

"בהערכות כל אחד יכול להעריך. אני יכול למנות לך 7 ערים: ירושלים, בית שמש, אלעד, ביתר עילית, חיפה, צפת, רחובות ואשדוד. לקחתי את המספרים שהתמודדנו בנפרד, 'אגודה' לבד ו'דגל' לבד, מה אני יכול לעשות שהמספרים נותנים לי 67,296 ל'אגודה' ול'דגל' 61,758, זה לא הערכה, זה אשכרה מספרים.

"אני מתמודד עם 'דגל התורה' באותן ערים, ולי יש בסך הכל של הערים האלה יותר ממנו, אז מה? יש ערים שלהם יש ולנו אין, ויש ערים שלהם אין ולנו יש".

אז מה הערכה שלכם?

"להעריך? אני חושב שאני יותר מהם. כן, מעריך שאני יותר מהם".

ח"כ פרוש הוסיף: "כשהלכתי עם מתן כהנא למירון אמר בכיר ב'דגל' - אתה מתאר לעצמך מי זה - שזו עילה לפילוג, 'דגל התורה' רוצה את הפילוג ככה או ככה, אמרו לי פעם שזה גולדקנופף, אמרו לי פעם שזה מירון, עכשיו זה החינוך, 'דגל התורה' רוצה את הפילוג, הפוליטיקאים שלהם, לא יודע אם גודלי ישראל".

כאמור, הריאיון המלא ישודר הערב ב'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר