בצל הפילוג במפלגה

הרב דב ליאור: "ח"כ בן גביר הוא הנציג שלנו בכנסת"

בצל הפילוג בעצמה יהודית ופרישתם של בן ארי ומרזל, יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיע היום לביתו של הרב דב ליאור וקיבל את תמיכתו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בצל הפילוג בעצמה יהודית ופרישתם של בן ארי וברוך מרזל, יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיע היום (חמישי), לביתו של הרב דב ליאור להתברך לקראת הבחירות הקרובות יחד עם מועמד עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף.

הרב ליאור פנה בסרטון שהופץ היום ברשתות ותמך במפורש באיחוד בין עוצמה יהודית לציונות הדתית: "אני פונה בזה לכל החברים היקרים שתמכו ברשימה של עוצמה ולאחרונה לאחר כל מיני גלגולים, היא התאחדה עם הציונות הדתית. אני חושב שזה צעד נכון, למרות שיש חברים שמפקפקים בזה, אבל אנחנו צריכים לראות שאחדות ישראל וביחד היא עולה על טובת הנאה אחרת".

הרב ליאור חיזק את ח"כ בן גביר: "אני רוצה לאחל לנציג שלנו איתמר בן גביר שעד כמה שזכיתי להכיר אותו בשנים האחרונות, שעובד במסירות, בנאמנות וביעדים חשובים".

הרב ליאור ציין את היעדים שהציבה מפלגת עוצמה יהודית: "צביונה של המדינה כמדינה יהודית. התיישבות יהודית בכל רחבי ארצנו. נגד הסגרת ארץ ישראל לידי המחבלים".

כזכור, ביקר מרזל את בן גביר ואמר: "מישהו שלא נאמן לחברים הכי טובים שלו, מחר בבוקר יכול גם לעשות את זה לבוחרים שלו, לנאמנים שלו. זה צריך להדליק נורה אדומה", אמר מרזל בראיון שהעניק ל'סרוגים'. יחד עם זאת הצהיר כי לא יפעל נגד בן גביר וימשיך "להתפלל להצלחתו".

מרזל הוסיף והסביר מה קרה ביניהם. "זה קרה לפני חודש. אני וד"ר מיכאל בן ארי הודענו לו במכתב שהשינויים האידיאולוגים שהוא עושה והצורה שההחלטות מתקבלות פה אחד – זאת אומרת אין דיונים ואין פורומים".

הוא הוסיף: "לאורך כל השנים היה אפילו אצל הרב כהנא שהיה יהודי ענק וגדול, היתה מזכירות, החלטות היו מתקבלות בצוות. בשנה האחרונה כל הפורומים בוטלו, גם החלטות רגישות אידיאולוגיות מתקבלות בלי שיקול דעת רחב. איתמר הודיע שהוא עבר שינוי אידיאולוגי, הוא לא נמצא איפה שהוא היה. אנחנו נשארנו איפה שהיינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר