"לא נהיה המזרח הפרוע"

ערבים התפרעו על הכביש; ראש המועצה הבריח אותם • צפו

אמש בשעות הלילה התפרעות של יותר מ-100 רכבים ערביים בכביש 5. ראש מועצת שומרון יוסי דגן שעבר במקרה במקום עם צוותו, התעמת איתם והבריח את המתפרעים עד להגעת הכוחות (בארץ)

(צילום: עדו זאבי)

אמש בשעות הלילה המאוחרות יותר מ-100 רכבים ערביים, מכפרים פלסטיניים וערבים ישראלים, התפרעו בכביש 5. במקום היו רכבים שחנו לצידי הכביש, ונסעו בבת אחת במהירות גבוהה או נמוכה תוך סיכון הנוסעים.

כמו כן עשרות מתפרעים התקהלו במחלף ברקן וחסמו רכבים ישראלים תוך צעקות לאומניות והעלו לטיקטוק, חלקם השליכו אבנים ממחלף ברקן על רכבים נוסעים בכביש 5, ובמחלף ברקן ירו זיקוק לעבר רכב של תושבת.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שעבר במקום עם אנשי הצוות שלו, לאחר שהגיע מאירוע הכתרת רב הישוב לשם, רץ לעבר המתפרעים, התעמת איתם והבריח אותם מהמקום - עד להגעת כוחות גדולים של צבא ומשטרה בפיקוד מח"ט אפרים אל"מ מורדי וויס.

כוחות המשטרה והצבא שפעלו במקום, עכבו עשרות, לצד 2 עצורים שנמצאו בטלפונים שלהם תמונות עם נשק. 6 רכבים הוחרמו, ו-16 דוחות ניתנו. האירוע הסתיים ללא נפגעים.

יוסי דגן הגיב: "השומרון לא יהיה המזרח הפרוע, אנחנו אזרחים כמו כל איזור אחר ולא ניתן לאף אחד לסכן את חיי התושבים כאן. אני מודה למח"ט אפרים, מפקד מרחב שומרון ולכל הכוחות הגדולים שהגיעו של צבא מג"ב ומשטרה שטיפלו בחומרה בנושא. אנחנו נעמוד על כך ונחיה כאן תמיד בבטחון ובראש מורם".

קרא בנושא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר