אחרי הלינץ'

בן גביר בקבר שמואל הנביא: "אומר לפורעים - אנו בעלי הבית"

לאחר אירוע ניסיון הלינץ' שבוע שעבר בקבר שמואל הנביא, הגיע איתמר בן גביר למקום למפגן מחאה • איום ונורא. פורעים שעושים לינץ' ביהודים רק בגלל שהם מרימים את דגל ישראל. באנו לכאן לומר לאותם פורעים - אנחנו בעלי הבית" (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר אירוע ניסיון הלינץ' שבוע שעבר בקבר שמואל הנביא, הגיעו הבוקר פעילי עוצמה יהודית יחד עם יו"ר המפלגה ח"כ איתמר בן גביר והמועמדים מטעמה, יצחק וסרלאוף ואלמוג כהן למתחם שמואל הנביא.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר בכניסה למתחם: "באתי לכאן כדי להבהיר שאנחנו בעלי הבית כאן ובמדינת ישראל. לצערי בחודשים ובשנה האחרונה יש כל מיני גורמים שהתבלבלו שהם חושבים שהם מנהלים את המדינה".

בן גביר הוסיף: "ראינו מה היה כאן בשבוע שעבר וזה איום ונורא. פורעים שעושים לינץ' ביהודים רק בגלל שהם מרימים את דגל ישראל. אנחנו באנו לכאן עם דגלי ישראל לומר לאותם פורעים - אנחנו בעלי הבית! מדינת ישראל לא תמצמץ".

לדברי ח"כ בן גביר: "אני מתפלל להשם שיתן לי בעוד כחודשיים לטפל בפורעים האלה, כי צריכה להיות כאן הבהרה חד משמעית, המדינה הזו שלנו. מי שנאמן, מי מקבל את עקרונות שלטון החוק - אהלן וסהלן, אבל מי שעושה לינץ' ביהודים לא צריך להיות כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר