"רוסיה בעלת ברית חלשה"

לרוסיה נמאס מהתקיפות הישראליות; דרשה מאיראן להתפנות מבסיסים בסוריה

רוסיה דרשה מאיראן להתפנות מבסיסים של צבא סוריה בהם יש תחמושת רוסית וכוחות צבא שלהם, בשל התגברות התקיפות המיוחדות לישראל במהלך השבועות האחרונים • במקביל, סוריה אוסרת על איראן כבר שלוש שנים לתקוף את ישראל משטחה (חדשות בעולם)

(צילום: מתוך טוויטר)

העיתון א-שרק אל-אווסט דיווח היום (שישי) מפי מקור המקורב למשטר הסורי כי רוסיה דרשה מאיראן לפנות את הבסיסים הצבאיים שלה במרכז ובמערב סוריה, כך פורסם על ידי דסק הערבים של כאן 11.

על פי הדיווח, בפגישה שהתקיימה ביום רביעי האחרון בה השתתפו שלושה קצינים רוסים ומקביליהם האיראנים העבירה סוריה את דרישתה לפנות את הבסיס בחמה שנמצא בסמוך לבסיס חשוב של ההגנה האווירית של הצבא הסורי ומכיל ציוד מתוצאת רוסית ובהם טילים ארוכי טווח מדגם S-200.

כמו כן, האיראנים התבקשו לפנות את הבסיס בטרטוס כדי למנוע תקיפות ישראליות באזור, זאת על רקע ריבוי התקיפות המיוחסות לישראל בעת האחרונה.

לפי העיתון, נאמני המשטר הסורי האשימו כי רוסיה היא "בעלת ברית חלשה", מכיוון שאינה יכולה למנוע את התקיפות הישראליות החוזרות ונשנות, שמפירות את ריבונותה של סוריה.

במקביל, עמוס הראל מדווח בעיתון הארץ, כי סוריה אוסרת על איראן כבר שלוש שנים לתקוף את ישראל משטחה כדי להימנע ממלחמה עם ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר