ממשלה עם המשותפת?

סער: "בסיכום שלנו יש התנגדות למדינה פלסטינית"

"לא תהיה ממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת, אני אומר את זה גם על דעת בני גנץ", אומר שר המשפטים הטוען כי מפלגת המחנה הממלכתי מתנגדת להקמת מדינה פלסטינית, כולל בני גנץ וגדי איזנקוט (פוליטי)

(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

שר המשפטים גדעון סער, אומר בראיון המתפרסם היום (שישי) בעיתון מקור ראשון: "אני אומר בצורה הכי ברורה – לא תהיה ממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת. לא מבחוץ, לא מבפנים, לא בדרך כלשהי. לא יהיה דבר כזה. אני אומר את זה גם על דעת בני גנץ".

הוא טוען כי המפלגה שהקים יחד עם הרמטכ"לים לשעבר, בני גנץ וגדי איזנקוט, היא מפלגת ימין המתנגדת להקמת מדינה פלסטינית ואוהדת את ההתיישבות היהודית ביו"ש.

לדבריו, "בחיבור שנוצר תחת המחנה הממלכתי יש מרכז ביטחוני וימין ממלכתי, והוא אוהד את ההתיישבות. אנחנו דוגלים שההתיישבות צריכה להתבצע על פי חוק".

"במסמך שהכנו לפני החיבור בין המפלגות, שעבדו עליו בעיקר השרים זאב אלקין וחילי טרופר, יש התייחסות ליהודה ושומרון ובאים בו לידי ביטוי גם היחס הרגשי אל האזורים הללו, גם המשמעות הביטחונית וגם ההתנגדות למדינה פלסטינית".

גדעון סער טוען, "ביסוד הסיכום שלנו יש התנגדות למדינה פלסטינית וגם למדינה דו-לאומית. אנחנו מסתכלים על הרשות הפלסטינית או על האוטונומיה הפלסטינית כדבר שלא יכול להיות מדינה, אבל ככל שניתן יש לעבות את הסמכויות שנוגעות לשלטון העצמי שלהם על בני עמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר