סוף לסאגה

בנו של האדמו"ר זצ"ל יוכתר ל'ממשיך' בזוועהיל

שמחה גדולה והתרגשות בחצר חסידות זוועהיל לאחר שבנו של האדמו"ר זצ"ל , הרה"צ רבי משה נתן נטע גולדמן, יוכתר הערב לאדמו"ר שימלא את מקומו של אביו (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
ה'ממשיך' לבית זוועהיל הרה"צ רבי משה נתן גולדמן (צילום: שלומי טריכטר - די וואך)

שמחה גדולה והתרגשות בחצר חסידות זוועהיל לאחר שבנו של האדמו"ר זצ"ל שנפטר לפני שבוע ימים, הרה"צ רבי משה נתן נטע גולדמן, יוכתר הערב לאדמו"ר שימלא את מקומו של אביו.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', אמש (ראשון) נערכו בחירות בקהילה, כאשר החסידים נדרשו להכריע בין הבן הרה"צ רבי משה נתן נטע לבין אחיו של הרבי הגרש"ד, אשר נתמך בידי חלק מזקני החסידות ועסקני הקהילה, אך בסופו של דבר הוכרע ברוב קולות כי בן האדמו"ר ימשיך את דרכו במעמד הכתרה מיוחד שיתקיים הערב.

בקו הטלפוני של החסידות קיבלו החסידים את ההודעה הבאה: "במלאות ימי השבעה להסתלקותו בפתע פתאום של רבינו הקדוש והטהור זצ"ל, ולמען לא נהיה כצאן בעדת ה' ללא רועה, ישב על כסא רבותינו הקדושים הרה"צ רבי משה נתן נטע גולדמן, ממשיך דרכו ובנו חביבו הגדול של האדמו"ר, וממשיך שושלת הקודש של רבותינו לבית זוועהיל ולמעלה בקודש.

עוד נאמר כי בשעה 15:00 יתאספו החסידים ויעלו לציונו של האדמו"ר זצ"ל, ולאחר מכן בשעה 17:00 יתפללו כולם את תפילת מנחה בהיכל בית המדרש הגדול. לאחר התפילה יתקיים מעמד ההכתרה של האדמו"ר, במהלכו יעברו החסידים וימסרו 'קוויטלאך' ופדיון נפש".

יצויין כי מאחורי הקלעים התנהלו אמש שיחות על מנת להגיע להסכמות בנושא, כאשר בין היתר התקיימה פגישה בין גיסו של הרבי זצ"ל, האדמו"ר מביאלה בית שמש, שישב במשך קרוב לשעתיים ביחידות עם בנו של הרבי, ושעות ספורות לאחר הפגישה היו מי שחשבו להימנע מהצורך בעריכת בחירות, מה שהביא לדחיית שעת ההצבעה, אך כעבור שעה נוספת נכנסו החסידים מעל גיל 65 לאולם ההצבעה, וכארבע שעות לאחר סיומה, פורסמה ההודעה המשמחת על ה'ממשיך' החדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר