יחזור?

בנט התייחס לאפשרות שיתמודד שוב בבחירות הקרובות

בעקבות הדיווחים לפיהם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שוקל להתמודד בבחירות למרות שהכריז שלא יתמודד, גילה בנט את כוונותיו להמשך (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

ברקע הדיווחים ממוצ"ש לפיהם ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט שוקל להתמודד בכל זאת בבחירות הקרובות בניגוד להכרזתו שלא יעשה כן, ראש הממשלה החליפי בנט התייחס לדיווחים והכחיש אותם.

"ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, לא שינה את עמדתו ואין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות. אחרי עשור בשדה הפוליטי, במהלכו כיהן כשר כלכלה, חינוך, ביטחון וכראש ממשלה, בכוונתו לצאת לפסק זמן מהחיים הציבוריים." מסר בנט.

"השנה של ממשלת בנט הוכיחה שאפשר לנהל מדינה בצורה עניינית, ביחד, תוך שיתוף פעולה ודיאלוג בין מפלגות בעלות עמדות שונות.

בנט קורא לכל ראשי המפלגות לגלות אחריות, למתן ולהרגיע את השיח ולא לאפשר למריבות פנימיות לפרק את המדינה שלנו מבפנים" הוסיף.

כזכור, שלשום (מוצ"ש) דווח כי ראש הממשלה לשעבר והחליפי כיום, נפתלי בנט, שוקל לחזור ולהתמודד בבחירות הקרובות, זאת למרות שהכריז כי הוא לוקח פסק זמן מהפוליטיקה.

על פי הדיווח של עמית סגל, בנט קיבל מחקר ומספר סקרים שהראו לו, כי מפלגה בראשותו תעבור את אחוז החסימה בבחירות.

בנט, כך על פי הדיווח, סבור שאם הוא יעבור את אחוז החסימה מפלגתו תהיה שוב לשון המאזניים וכך הוא יוכל לדרוש שוב את תפקיד ראש הממשלה.

לפי הנתונים, המפלגה תהפוך ל"לשון המאזניים" ותיקח קולות בעיקר מיאיר לפיד ובני גנץ – אך גם מפלח המתלבטים, ברובם המכריע במגזר הדתי. בלשכת בנט לא הגיבו לדיווח באופן רשמי, אך בסביבתו אמרו "לאחר שנה משמעותית מאד כראש ממשלה, כוונת בנט היתה ועודנה לצאת מהפוליטיקה לתקופה מסוימת".

במידה ובנט יחליט להתמודד, הוא לא ירוץ מול שותפתו לשעבר, יו"ר הרוח הציונית איילת שקד, שכרגע לא זוכה לתמיכה משמעותית ולא עוברת את אחוז החסימה בסקרים. בשלב הזה לא ברור האם שקד תקרא לבנט לסייע לה כעת, אך החלטה סופית בעניין תצטרך להתקבל בשבועיים הקרובים, לפני הגשת הרשימות ב-15 בספטמבר.

לפני זמן מה דווח, כי בנט מנהל מגעים עם חברות היי-טק שונות ועם חברות מתחומים אחרים ובודק את הצטרפותו אליהן, לאחר הבחירות.

ב-16 באוגוסט, כך לפי הדיווח בחדשות 12, הגיע בנט לביקור בחברת הסייבר 'טאלון' המפתחת דפדפן מאובטח. רק שבועיים קודם לכן הודיעה החברה על גיוס של 100 מיליון דולר.

בלשכת בנט אישרו ל-N12 כי "בנט נפגש מעת לעת עם חברות הייטק וחברות אחרות" אך הוסיפו כי "לא סוכם דבר לגבי העתיד".

זירת ההייטק אינה זרה לבנט שכן לפי פורבס ישראל בנט הרוויח מתחום ההייטק - לפני כניסתו לפוליטיקה - כ-15 מיליון דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר