פקחו עיניים

יד לאחים בסרטון אזהרה לחיילים: הזהרו ממיסיונרים שהתגייסו לצבא ומטיפים לנצרות

להפקת הסרטון קדם מידע בדוק ומתועד שהגיע ליד לאחים על ניסיונות מיסיונריים להתערות בצה"ל ולנצל את השהות בבסיסים ובמחנות להטפה מיסיונרית • הסרטון קורא למתגייסים לפקוח עיניים ולהיות ערים לסכנה (חרדים)

הזהרו מפעילי המיסיון (צילום: יד לאחים)

סרטון אזהרה חריג וחסר תקדים שהוציאה השבוע 'המחלקה למאבק במיסיון' ביד לאחים קורא לחיילים המשרתים בצה"ל להיזהר ממיסיונרים חברי כת 'היהודים המשיחיים' שהתגייסו לצה"ל לאחר הכשרה מיוחדת ומטיפים לנצרות בשורות הצבא.

הצורך בהפקת הסרטון התעורר בעקבות חשיפת יד לאחים לפני חודשים אחדים על קיומו של "פק"ל בישור לחייל המשיחי" שיצא לאור על ידי ארגון 'צופן' המכשיר חיילים בכת לקראת שירותם בצה"ל. בפק"ל מוסבר לחיילים איך לבשר (להטיף) לנצרות לחיילים שאינם דתיים ואיך לעשות זאת לחיילים דתיים.

במבוא לפק"ל נכתב: "חייל/ת יקר/ה, השירות הצבאי הינו תקופה ייחודית, מאתגרת ומלאת הזדמנויות עבור החייל המאמין. האינטרקציות היום-יומיות בצבא פותחות דלתות רבות לספר את הבשורה... פק"ל זה נועד לתת כלים פרקטיים ושימושיים בעת בישור".

בנוסף, תיעודים שהגיעו ליד לאחים הצביעו על קבוצה נוספת בשם 'נתיבה' המכשירה חיילים משיחיים להחזיק באמונתם הנוצרית ואף לצרף אליה חיילים אחרים. באחד התיעודים נראה איש צוות של הארגון קורא לחיילים לבוא להתכנסות דתית נוצרית ואומר להם: "תזמינו חברים לא מאמינים".

בעקבות זאת הוחלט ביד לאחים להפיק סרטון מיוחד המזהיר חיילים בסדיר ובמילואים מפני הטפה מצד חיילים או קצינים מיסיונרים שעושים זאת בהיחבא תוך עטיית מסכת של רמיה ושקרים על זהותם האמיתית.

בסרטון נאמר, בין היתר: "דמיינו לעצמכם שקבוצת נוצרים המאמינים ביש"ו, מנסה לפתות את חיילי צה"ל להמיר את דתם ל...נצרות. נשמע כמו תסריט אימה? טירוף הדעת? הסרט הזה מתרחש בצה"ל של 2022!".

"נוצרים משיחיים, כנסיה אמריקאית וארגונים נוצריים אדוקים כמו 'וואן פור יזראעל', משקיעים מיליונים, כדי להגיע אל ליבם של חיילי צה"ל. הם נראים כמו חיילים יהודים ישראלים כמונו. אבל מבצעים פעולות מסיון והטפה נוצרית בבסיסים".

בסיום קורא הסרטון לחיילים לדווח על כל פעילות כזו כדי למנוע אותה. "חייל וחיילת צה"ל, אתם יהודים שהתגייסו לצה"ל כדי להגן על המדינה היהודית! ראיתם פעילות כזו? פנו למפקד האישי או אלינו בטלפון 9234*".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר