חקלאי, בן 50

מאהר אלסעיד - זה המחבל מהפיגוע בבקעה שנמלט

מאהר אלסעיד, בן 50, חקלאי מהכפר הפלסטיני ג'יפטליק - הוא המחבל השלישי שהצליח להימלט לאחר הפיגוע בבקעת הירדן; כוחות הביטחון ממשיכים במצוד הנרחב אחריו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מאהר אלסעיד (צילום: לפי סעיף 27א)

מאהר אלסעיד, בן 50, חקלאי מהכפר הפלסטיני ג'יפטליק - הוא המחבל השלישי שהצליח להימלט לאחר הפיגוע אתמול (ראשון) בבקעת הירדן, שבו נורו יריות לעבור אוטובוס שהסיע חיילים. כוחות הביטחון ממשיכים במצוד הרחב אחריו.

לפי החשד, אלסעיד ביצע את הפיגוע יחד עם שני קרובי משפחתו באמצעות רכב העבודה שהוא מחזיק, הרשום על שם אשתו ונושא לוחית רישוי צהובה - ישראלית, מה שאפשר להם להתנייד מבלי לעורר חשד.

מאהר אלסעיד

אתמול, זמן קצר לאחר הפיגוע שבו נפתחה אש לעבר האוטובוס ונורו כ-20 קליעים, הושלכו בקבוקי תבערה ונעשה ניסיון להצית האוטובוס, עצרו כוחות הביטחון שניים מהמחבלים - וואליד ומוחמד תורכמאן, תושבי ג'נין, אך אלסעיד הצליח להימלט לאחר שהמשיך בנסיעה ברכב הבוער, עד שעזב אותו ונמלט רגלית.

שניות לפני פיגוע הירי - רכב המחבלים עוקב אחרי האוטובוס שמסיע חיילים (צילום: מועצת בקעת הירדן)

לפני כשלושה שבועות נעצר אלסעיד לאחר שניסה לגנוב מים למטעי החקלאות שלו.

כוחות צה"ל ממשיכים במצוד אחריו בניסיון לתפוס אותו בהקדם לצד חקירת הפיגוע שנמשכת במקביל, כאשר ממנה עולה כי המחבלים קיבו את הנשקים שהחזיקו - רובי M-16 מארגון טרור. כעת נבחנת המעורבות של ארגון הטרור בפיגוע.

הזירה בה נתפסו המחבלים והנשקים (צילום: דובר צה"ל)

במקביל, צה"ל סגר כמה צירי תנועה באזור, בהם נעו פועלים פלסטינים העובדים בחקלאות.

רכב המחבלים השרוף (צילום: דובר צה"ל)
  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר