הפיגוע בבקעה

שיפור קל במצב נהג האוטובוס; "יזדקק לשיקום ארוך"

נהג האוטובוס מהפיגוע בבקעה פונה למחלקת טיפול נמרץ כשהוא במצב קשה, היום, הוא מצבו הוגדר "בינוני", אך הצוות הרפואי חושש שמחכה לו שיקום ארוך (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
האוטובוס, רגע לפני הפיגוע (צילום: מצלמות אבטחה)

הפיגוע בכביש הבקעה: נהג האוטובוס שהסיע את החיילים הוא לורן מורלי, בן 59 תושב השומרון, היום (שני) מדווחים מבית החולים רמב"ם כי חל שיפור במצבו הרפואי.

מורלי, נפצע אתמול באורח קשה, אך בחסדי שמיים הוא הספיק להוריד את האוטובוס לשוליים ובכך נתן לחיילים את האפשרות לפתוח באש כנגד המחבלים, והוא היה זה שגם התקשר לדווח למשטרה על הפיגוע.

לבית החולים הוא הועבר, כאמור, כשהוא פצוע קשה, היום כבר מצבו מוגדר בינוני, אך הוא עדיין מאושפז במחלקת טיפול נמרץ ברמב"ם, כשהוא מונשם וסובל מפגיעות בגוף.

על פי הדיווח בווינט, בת זוגו של נהג האוטובוס סיפרה: "הוא אדם מאוד שלו, מאוד רגוע ומחושב. אנחנו רוכבים הרבה עם אופנועים בארץ ובחו"ל ואני רואה את זה בתור מי שיושבת מאחוריו. הרוגע שלו והשיקולים שלו על הכביש לפעמים אותי מפחידים, אבל הוא אדם מאוד שקול, אז כנראה שהוא לא הרגיש את הפציעה ורמת האדרנלין שקפצה בדם ודבר ראשון לקח את הטלפון ודיווח על הפגיעה".

האוטובוס, רגע לפני הפיגוע

היא הוסיפה לגבי מצבו הרפואי ואמרה: "הצוות הרפואי סבור שיהיה לו שיקום ארוך, הוא נפגע באזור הפה והלסת התחתונה וגם עבר לו קליע ליד הריאה, אנחנו מקווים לטוב, מה שנשאר זה הרבה סבלנות ותפילות זה מה שנשאר".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מהחקירה עולה כי המחבלים מיקדו את הירי לעבר השמשה הקדמית, מול מקומו של הנהג. לאחר התזת הדלק הדליקו המחבלים בקבוק תבערה על מנת להשליך אותו אל האוטובוס ולהבעיר אותו, אלא שהבקבוק התלקח בתוך הרכב שלהם עוד לפני שהצליחו לזרוק אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר