הקרב על החרדים

נתניהו: "החרדים לא ילכו עם גנץ"; גנץ: "נותנים בי אמון"

בעוד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מצהיר כי החרדים לא ילכו עם בני גנץ, גנץ מצדו פנה לציבור החרדי והודה על "שיתופי הפעולה שנעשה בהמשך" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ (צילום: אבשלום ששוני ותומר נויברג - פלאש 90)

הקרב על החרדים: ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו פרסם הערב (שלישי) סרטון מיוחד ובו הוא מתייחס לסיכוייו של בני גנץ, יו"ר 'המחנה הממלכתי' להקים ממשלה וטען כי אין לו שום סיכוי לכך.

בסרטון שפרסם, אמר נתניהו כי "המדינה שלנו זקוקה לממשלה יציבה אחרת נמצא את עצמנו בבחירות שישיות או בממשלה שתיפול תוך כמה חודשים. גנץ אומר שהוא יכול להקים ממשלה כזאת והוא מנסה להסתיר את העובדה שהוא ולפיד לא יכולים להקים ממשלה יציבה וכל הסקרים מוכיחים זאת. יש להם 50 מנדטים עם מרצ, העבודה וליברמן. הם חייבים את טיבי ומנסור עבאס וגם אז אין להם 61. זאת ממשלה שלא תקום ואם תקום היא תיפול תוך כמה חודשים".

נתניהו, הוסיף ואמר: "יש להם 50 מנדטים. איך הם יקימו 61? גנץ אומר: 'אני אביא את החרדים', הוא לא מתכוון לש"ס, הוא רומז על אף ההכחשות הבלתי פוסקות של חברנו ביהדות התורה שהם לא יכלו איתו - הוא אומר 'אני אביא אותם', הם לא יבואו איתו".

הסרטון של נתניהו

זמן קצר לאחר מכן, בנאום השקת הקמפיין של 'המחנה הממלכתי' והצגת הרשימה, במהלכו הכריז בני גנץ על כוונתו לרוץ לראשות הממשלה, הוא הקדיש מספר מילים גם לציבור החרדי.

"לאזרחי ישראל החרדים, אני מבקש לומר", אמר גנץ, "רק ממשלה מרכזית תדע לשמור על היהדות ולתת מענה לצרכים שלכם - כחלק מצורכי החברה הישראלית כולה. אתם יודעים את זה, ואני מודה לכם על החברות והאמון הגדול שאתם נותנים בי ועל שיתופי הפעולה החשובים שעשינו ושעוד נעשה בעזרת השם בהמשך".

בני גנץ בהשקת הרשימה, הערב (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

בנאומו פנה גנץ גם לחברה הדתית לאומית - "אין לכם בית טוב מהמחנה הממלכתי, שבו אתם לא רק מיוצגים מספרית – אלא מיוצגים ערכית", וגם לחברה הערבית - "אנחנו ניאבק ביחד לא רק נגד האלימות אלא גם למען חינוך ילדיכם ופרנסתכם. אנחנו מחויבים לכם, מחויבים לשרת את כל חלקי החברה בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר