לקראת הגשת הרשימות

בניסיון אחרון לאיחוד, לפיד יפגש עם גלאון ומיכאלי שמסרבת להתאחד: "לא אשנה את עמדתי"

ראש הממשלה יאיר לפיד ייפגש במוצאי שבת עם יו"ר 'מרצ' זהבה גלאון ויו"ר 'העבודה' מרב מיכאלי בניסיון להביא לאיחוד בין שתי המפלגות, זאת חרף הסירוב של מיכאלי לאיחוד: "לא אשנה את עמדתי" • גלאון: "אגיע עם עוגה ושתייה ללא קשית" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אבשלום שושוני, גדעון ברקוביץ' - פלאש 90)

בניסיון נואש להביא לאחדות בין מפלגה העבודה ומפלגת מרצ, ראש הממשלה יאיר לפיד ייפגש עם שתי המנהיגות בניסיון להביא לאיחוד בין השתיים למרות התנגדותה של יו"ר העבודה.

במהלך הפגישה מתכוון לפיד להציג לשתיים סקר עומק לפיו המפלגות עשויות להגיע לסכנה סביב אחוז החסימה שגיברו את סיכויי נתניהו להשיג 61.

יו"ר מרצ אמרה בריאיול ל'וואלה' כי "אין שום הגיון בריצה הזו, בפעם היחידה שניסינו זה נכשל כישלון חרוץ, זה גם הביא הרבה פחות מנדטים וגם הביא את ביבי", עוד אמרה כי "בפעם הקודמת שרצנו בנפרד הבאנו 13 מנדטים והחלפנו את ביבי, וכך זה יקרה גם הפעם".

"אני אחראית על מפלגת העבודה ועובדת על הגדלתה, זה לא סוד, אני עובדת בשביל זה הרבה מאוד זמן, למרצ יש מקום ומצביעים ואין סיבה שלא תעבור את אחוז החסימה".

עוד אמרה גלאון כי "יש ראש גוש ואם הוא חושב שמרצ לא תעבור את אחוז החסימה - שיטפל בזה".

שרת התחבורה מיכאלי אמרה כי תגיע לפגישה אך לא תשנה את עמדתה נגד האיחוד ואמרה כי "זה לא עניין של גחמה, זה לא משהו שאני אומרת סתם".

עוד אמרה כי "בדקנו במחקרים, האיחוד הוא סיכון שאני לא אקח". בהמשך טענה: "יש לנו את המנדט השביעי מהבחירות הקודמות, שנזכיר להם למה הם הצביעו בפעם הקודמת, ויש כמעט חודשיים קמפיין לפנינו".

"הרעיון של האיחוד הוא לא נכון, לא נכון למדינת ישראל, לא נכון לגוש המרכז-שמאל ולכן אני מתנגדת לו באופן רציונלי". הוסיפה מיכאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר