בעקבות ניסיון הפיגוע

ראש הממשלה: מדינת ישראל תפעל ביד קשה ובלי פשרות"

ראש הממשלה, יאיר לפיד, הגיב על תפיסת המחבל החמוש בתת מקלע בתל אביב ובירך את כוחות הביטחון על מניעת הפיגוע הקשה (חדשות בארץ)

(צילום: קובי גדעון לע"מ)

ראש הממשלה יאיר לפיד הגיב על תפיסת המחבלים ביפו ואמר: "מדינת ישראל תפעל ביד קשה ובלי פשרות כנגד מי שמנסה לפגוע בנו".

"אני מברך את כוחות הביטחון על תפיסת המחבלים בתל אביב-יפו, בכך הם מנעו פיגוע משמעותי. אנו נדרשים להמשיך לפעול בכלל הכלים על מנת להחזיר את היציבות הביטחונית לאזור", אמר לפיד.

מוקדם יותר היום (חמישי), על רקע העלייה בטרור ביהודה ושומרון, קיים ראש הממשלה יאיר לפיד הערכת מצב ביטחונית, בקריה בתל אביב.

מטרת ההתיעצות היתה בחינת כלים ופעולות מיידיות לייצוב המצב הביטחוני ביו"ש ועצירת ההתדרדרות. בדיון ניתנה סקירה מודיעינית גזרתית, נסקרו הפעילויות הביטחוניות ונדונו שורת המלצות לפעולה.

בדיון השתתפו ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון, הרמטכ"ל, ר' השב"כ, ר' המל"ל, מנכ"ל משרד החוץ, המזכיר הצבאי של רה"מ, ר' אמ"ן, מתפ"ש וגורמים נוספים.

עוד דווח הערב כי קרוב משפחה של המחבל מתל אביב נעצר סמוך צומת תפוח בעקבות מידע שסייע לקרוב משפחתו לבצע את הפיגוע, כעת הוא בחקירת שב״כ.

המשטרה עצרה אחר-הצהריים (חמישי) שוהה בלתי חוקי עם נשק ומטענים, ההערכה היא שהוא תכנן פיגוע בעיר, הכולל ירי ומטענים.

לוחמי יס"מ של משטרת מחוז ת"א זיהו גבר שהעלה את חשדם באזור כיכר השעון ביפו. בבדיקה של לוחמי היס"מ את החשוד נמצא כי הוא שוהה בלתי חוקי בישראל וכי הוא מחזיק בתיק שברשותו תת מקלע מסוג קרלו ושני מטעני צינור.

החשוד נעצר מיד ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה, נסיבות האירוע נבדקות.

במשטרה מעריכים שהוא תכנן פיגוע, בחקירתו בשטח הודה המחבל בפני השוטרים כי "באתי לבצע פיגוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר