עימות סוער בטוויטר

נחשף: האם יואב קיש תכנן לפרוש מהליכוד עם גדעון סער?

התכתשות בטוויטר בין יואב קיש שהיה בעבר מאנשיו של גדעון סער, לבין סער עצמו ושרן השכל, שטענה כי הייתה פגישה מרובעת בה הוחלט על פרישה • קיש הכחיש - ותקף בחריפות (פוליטי)

יואב קיש עם גדעון סער (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

חבר הכנסת יואב קיש, תמך בפריימריז לראשות מפלגת הליכוד בגדעון סער. בסופו של דבר, נשאר נאמן למפלגת הליכוד ולא פרש יחד עם סער, שלקח איתו את שרן השכל ומיכל שיר.

בעקבות ציוץ שלו בטוויטר, טענה השכל כי דווקא קיש היה הראשון שהציע לפרוש מהליכוד ולהקים מפלגה חדשה, מיד אחרי הכישלון בפריימריז ועוד לפני הבחירות השלישיות. קיש הכחיש.

הקרב ביניהם התחיל בעקבות הציוץ הבא של קיש: "מיכל שיר מהליכוד – ליש עתיד. מתן כהנא מימינה – למחנה השמאל. גדעון סער, אלקין מהליכוד – למחנה השמאל. העיקר הכסא. אין עקרונות ואין אידיאלוגיה. אופורטיוניסטים".

השכל הגיבה: "יואב, לי דווקא זכור הערב בו הצעת לנו, מבוהל, בפגישה מרובעת – מיד אחרי הפריימריז על ראשות הליכוד ולפני הבחירות השלישיות (!) – שנפרוש מהליכוד ונקים מפלגה חדשה. אצלי בכפר סבא, זוכר? קצת לפני שקנו אותך (בזול) בתפקיד סגן שר הבריאות. אופורטוניסט וקרנף".

קיש הגיב: "שרן, הפוזיציה שיבשה לך את הזיכרון. לא מפתיע. מי שמסוגל לקרוא לעצמו ימין ולהכתיר את השמאל והאחים המוסלמים, או שהוא שקרן, או שהוא מבולבל – תחליטי. ולעניין עצמו – מעולם לא אמרתי או הצעתי שאעזוב את הליכוד. הסיפור שלך לא היה ולא נברא. בניגוד אליך אני 30 שנה בליכוד ומעולם לא חשבתי לעזוב".

"האמת כואבת למיכל שיר ולשרן השכל והן ממציאות ספין. שורה תחתונה: מעולם לא אמרתי שאני רוצה לעזוב את הליכוד, להיפך – כשסער העלה זאת, אמרתי שאני לעולם לא אעזוב. מאז הפסקתם לדבר על זה. לא שותפתי ב'ליל החניונים' וכמו כל הליכוד הופתעתי מהעזיבה שלכם. מבטיח לפרט הכל בפוסט. לי אין מה להסתיר".

גדעון סער התערב לטובתה של השכל: "יואב, מה שכתבה שרן היה מדוייק. ואפילו עשה עימך חסד".

יואב קיש תקף את סער: "גדעון, שנינו יודעים שאחרי ההפסד שלך לנתניהו דיברת איתי על עזיבת הליכוד ונפנפתי אותך מכל המדרגות. מאז מידרת אותי מתהליך עזיבת הליכוד, ידעת שאני לעולם לא אעזוב. מה שלא ידעתי אז שהשנאה שלך לנתניהו תעביר אותך על דעתך ותעזוב את המחנה הלאומי לממשלת האחים המוסלמים. עצוב".

סער הגיב: "יואב, אתה שוב משקר. לא מפתיע בהתחשב ב-role model החדש. אתה הצעת (בינואר 20), מיד אחרי הפריימריז שנעזוב את הליכוד ונקים רשימה חדשה לפני בחירות 3. אני הורדתי אז את האופציה הזאת מהשולחן. רק כעבור כשנה החלטתי לעזוב את הליכוד. אכן מודרת אך רק ממאי 20, אחרי שנקנית בתפקיד של סגן שר".

קיש המשיך להכחיש ותקף: "גדעון, אני מבין שהצניחה העקבית בסקרים מלחיצה אותך. זו לא סיבה לשקר. קח אוויר. אתם צוללים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר